Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Pro Plan - kód PROPLAN15
Fitmin - akce 04/24 - konzerva ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
67 103 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
57 373x 7 603x 1 180x 492x 455x

Jak nás vidí naši zákazníci?

JK
28.04.2024 22:45 Jan K.

Dobrý den, obal granulí přišel roztržený, pravděpodobně od konzervy, foto nelze přiložit, děkuji Kratochvíl

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud jste tak ještě neučinil, tak vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám obratem ozve s dalšími kroky. Nejlepší je rovnou do e-formuláře pro reklamaci (nikoliv do hodnocení nákupu) doložit fotodokumentaci situace, abychom ji mohli důkladně prověřit.

Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
LD
24.04.2024 10:59 Lukáš D.

Super max spokojenost krásná cena

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Věříme, že jste původně chtěl dát 5*... :-) Pěkný den. Andrea
AK
24.04.2024 10:08 ANTONÍN K.

KRÁSNÝ DEN VÁŽENÍ, NAKUPUJI U VÁS JIŽ NĚKOLIK LET, ALE TOTO JSEM JEŠTĚ NEZAŽIL. VAŠI SKLADNÍCI JSOU TAK INTELIGENTNÍ, ŽE MÍSTO 10 KS PAMLSKOVNÍKU POSLALI 1 KS, TAKŽE VY MÁTE NA SKLADĚ PAMLSKOVNÍK ZA 580 Kȡ nebaví mě řešit vaše zaměstnance a proto žádám o rychlou nápravu situace, KARAS ANTONÍN Č. 124033871

Reakce e-shopu

Dobrý den, za situaci se omlouváme. Vaše reklamace je zaevidována a je v řešení (omylem byl zaslán 1 kus místo 1 sady). Za kolegy z expedice se ještě jednou omlouvám. Pěkný den. Andrea
JP
20.04.2024 16:34 Jiří P.

Nedostal jsem dárek.

Reakce e-shopu

Dobrý den, k objednávce krmiva Taste Of The Wild žádný dárek nenabízíme, proto jste dárek ani dostat nemohl. Krmiva s dárky najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/krmiva-s-darky/1271/

V případě, že máme skladem vzorky nebo dárky od partnerů, tak takové dárky jsou do zásilek vkládány do vydání zásob.

Jako drobný dárek můžete při příští objednávce uplatnit slevový kód VASCHOVATELCZ. Krásný den za celý tým přeje Andrea.
LP
19.04.2024 10:20 Lukáš P.

zaškrt jsem že si nepřeji zadné spami ani dotazniky kvality!!!!!

Reakce e-shopu

Dobrý den. O vyřazení Vašeho e-mailu (resp. i telefonního čísla) z těchto "nabídek" si, prosím, zažádejte na info@vaschovatel.cz. Pěkný zbytek dne. Andrea
19.04.2024 10:11 Zdeněk š.

Pytel s granulí byl na mnoha místech poškozený

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud jste tak ještě neučinil, tak vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli důkladně prověřit.

Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
PV
17.04.2024 12:36 Pavlína V.

Při balení zásilky byste mohli používat proklady na dno i vrch krabice. Je nepříjemné proříznout si 12 kg pytel granulí.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Děkujeme za podnět k vylepšení balení. :-) Každé zpětné vazby si velmi vážíme. Každopádně na tohle je dvojí pohled. Vy byste ocenila "důkladnější" balení a jiný zákazník by to zase považoval za nepotřebné, ba naopak bezohledné k životnímu prostředí, kdyby bylo v balení více výstelkového materiálu. Prosím, pro příště rozbalujte své zásilky opatrně.

Děkuji za pochopení a jako drobnou omluvu zasílám slevový kód VASCHOVATELCZ. Krásný den za celý tým přeje Andrea.
BP
11.04.2024 18:13 Barbora P.

Se službou e-shopu jsem moc mile spokojená avšak co při nákupu nechalo velikou pachuť smutku, nervů i pláče bylo vyzvednutí balíku přepravní společnosti PPL. Mám podanou reklamaci u nich avšak přemýšlím že příště si snad nechám poslat přes kamennou prodejnu zooshopu i přes mnohem vyšší cenu než u vás. Balík mi PPL bylo schopno nechat vyzvednout až ve středu i přesto že jsem měla balík v ruce již v pátek. E-mail jsem vám již psala aby jste měli informaci jaké jméno vám dělá výdejní místo v Plzni na Sušické ulici kde je více nespokojených zákazníků. A to nemluvím ani o tom že jsem ty Granule dietní už nutně potřebovala. Psa hned začnou bolet nohy když je bez nich.Přeji hezky den BP

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Jsem rádi, že s naším e-shopem jste spokojena. To nás velmi těší.

Co se týče doručení zásilky, tak ze záznamů PPL netuším, kde nastala chyba. Vy jste si od nás nechávala zásilku zaslat na konkrétní adresu, kde jste podle Sledování zásilky na webu PPL 5.4.2024 v 8:53 nebyla k zastižení. Toho dne v odpoledních hodinách je uveden záznam "Příjemce odmítl převzetí zásilky". Proč jste zásilku odmítla nebo zda se jednalo jen o chybné zadání pracovníka výdejního místa... To skutečně nemohu prověřit. Pokud jste vznesla stížnost u PPL, tak jste udělala nejlépe, jak jste mohla. Věřím, že pokud je chyba v jednání u výdejního místa, tak si jej důkladněji prověří, aby k této situaci v budoucnu nedocházelo a zbytečně nedělalo společnosti PPL špatné jméno.

Jako drobnou kompenzaci zasílám slevový kód VASCHOVATELCZ pro Váš další nákup u nás. Doufáme, že nám dáte ještě příležitost v budoucnu. Krásný den za celý tým přeje Andrea.
KM
10.04.2024 12:47 Kateřina M.

Pri objednavce 3500,- v dnesni dobe ocekavam ze ten kdo balik bali mohl pytek zkontrolovat protoze prisel roztrzeny, jelikoz potrebuju aby muj pes neco zral pres pul pytle sem granule vyhodila protoze byli zvetrale a vysypane v krabici. smutny. priste objednam jinde. tohle by se dit nemelo. a nikdo vam penize v dnesni dobe ani nevrati, mozna bych uvitala jiny pytel pri kontrole ve skladu ale zakaznik si toho treba nevsimne co?

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud jste tak ještě neučinila, tak vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli důkladně prověřit. Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
SF
10.04.2024 10:33 Soňa F.

Zásilku jsem uhradila 2.4.2024 a doručena byla 9.4.2024, to se dříve nestávalo :-(

Reakce e-shopu

Dobrý den, zásilky expedujeme dle OP do 2 následujících pracovní dní od objednání. S ohledem na velikonoční svátky, které připadly na pracovní dny 29.3. a 1.4., se začátkem dubna prvořadě expedovaly zásilky, které byly do systému přijaty během tohoto prodlouženého víkendu. Z tohoto důvodu se velmi omlouváme, že expedice Vaší zásilky proběhla "až" 3. následující pracovní den (v pátek 5.4.2024 bylo převzato dle záznamů u PPL do přepravy). Proč nebylo doručováno hned v pondělí 8.4. je dotaz na PPL. Zkuste zkontaktovat Zákaznický servis PPL a optat se, proč u Vaší zásilky (uveďte její sledovací číslo) došlo dne 8.4.2024 v 8:07 k záznamu "Zásilku budeme doručovat v jiném termínu."

Děkujeme za pochopení a jako drobnou kompenzaci za delší prodlevu u této objednávky přijměte slevový kód na Váš další nákup u nás (slevový kód: VASCHOVATELCZ). Krásný den. Andrea a celý tým
KF
06.04.2024 13:52 Kateřina F.

Nespokojen, dodáno prošlé zbozi

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud jste tak ještě neučinila, tak vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli důkladně prověřit. Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
PS
27.03.2024 11:14 Petra S.

prezentace zboží na stránkách e-Shopu celkem v pohodě, jen bych doplnil info, jestli je zařízení programovatelné, nebo ne. horší je komunikace se zákazníky... Ani ve výdejním místě, ani na e-Shopu není standard se představit. Ve výdejním místě nic nevědí a nechtějí nic řešit, protože by museli dělat a v podstatě na jakoukoliv otázku mají universální odpověď já tady nic nemám, ptejte se v e-Shopu. Na čísle e-Shopu jsem se dozvěděl, že je dobrý den a pak co prý chci. Pak už paní byla smířena s tím, že se ptám, jestli platba dorazila a jestli zboží mají k dispozici. Zboží jinak dorazilo v pořádku v úterý 26.3., dohoda změny termínu doručení z pondělí na úterý nebyl problem. S tímto žádný problém, jen ta zatrolená komunikace e-shop a výdejní místo, tam je prostor k zlepšení Ondřej

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Vaše postřehy.

Pokud se zákazníkův dotaz netýká prověření zásoby na kamenné prodejně v Nových Dvorech nebo termínu dodání objednávky s osobním vyzvednutím, tak skutečně kolegyně z prodejny více informací poskytnout nedokáží. V jiných případech tedy kontaktujte zákaznický servis na e-mailu info@vaschovatel.cz nebo na telefonní lince +420 383 800 199. Pokud se Vám kolegyně po telefonu nepředstavila, tak se za ni omlouvám. Určitě to byla výjimečná situace, kdy si tuto skutečnost ani neuvědomila. :-)

Věřím, že se na nás opět obrátíte, tak Vám zasílám slevový kód jako drobnou omluvu. Kód ve tvaru "APR2024" (bez uvozovek) využijte do konce dubna 2024. Krásný den. Andrea
NP
25.03.2024 12:43 Najmanová P.

Dobrý den, již poněkolikáté bylo zboží zanecháno jinde než jsem žádal a zaplatil. PPLka si dělá co chce a zákazník lítá jak hadr na koštěti.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tento problém je potřeba řešit přímo s PPL. Pokud byla např. Vámi vybraná výdejna kapacitně obsazena, tak nejspíš může kurýr zásilku ponechat jinde. Stížnost na doručení zašlete přímo na PPL. Kontaktujte jejich Zákaznický servis s prověřením doručovacího procesu u Vaší zásilky (určitě uveďte její číslo). Věřím, že si uvědomujete, že doručení zásilky není v naší kompetenci, ale v kompetenci přepravce, kterého jste si zvolila u své objednávky.

Doufáme, že na nás nezanevřete, a i po této zkušenosti nám dáte příště šanci. Pokud Vám PPL nevyhovuje, tak zvolte Českou poštu. :-) Jako drobnou omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATEL-CZ na Váš další nákup. Pěkný den. Andrea a celý tým
MR
21.03.2024 11:04 Michal R.

Balik byl z venku neposkozen, pri rozbaleni byl pytel roztrzen a po krabici vsude granule + ty velke konzervy byli pomackane zrejme tim jak zachazeji s temi baliky.....

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se při přepravě tato nemilá situace může stát. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli reklamovat u přepravce.

Za situaci se omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
VS
20.03.2024 20:33 Vladimir S.

vás dopravce

Reakce e-shopu

Dobrý den, budeme rádi, když se s námi podělíte o Vaší (nejspíš nemilou) zkušenost s přepravcem. Dejte nám vědět na info@vaschovatel.cz, abychom situaci mohli dál řešit. Pěkný den. Andrea
LO
20.03.2024 14:45 Leos o.

Jiná deklarace vitamínů A

Reakce e-shopu

Dobrý den, budeme rádi, když se s námi podělíte např. o fotodokumentaci složení krmiva z jeho obalu na info@vaschovatel.cz. Následně provedeme kroky k opravě na našem e-shopu. Popř. si vyžádáme aktualizované informace od výrobce nebo dodavatele. Děkujeme za spolupráci. Pěkný den. Andrea
RM
13.03.2024 10:44 Renata M.

PPL mi odvezlo balík (7kg) asi 2km od mého bydliště, nemám auto, MHD tam kvůli výluce nejezdí. Jsem hodně naštvaná.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tento problém je potřeba řešit přímo s PPL. Pokud jste nebyla při doručování na uvedené adrese (a kurýr měl snahu Vás kontaktovat a domluvit se na bližší informaci k dodání), tak následně kurýr zásilku ukládá na odběrné místo v blízkosti doručovací adresy. Stížnost na doručení zašlete přímo na PPL. Kontaktujte tedy jejich Zákaznický servis s prověřením doručovacího procesu u Vaší zásilky (určitě uveďte její číslo).

Věřím, že si uvědomujete, že doručení zásilky není v naší kompetenci, ale v kompetenci přepravce, kterého jste si zvolila u své objednávky. Doufáme, že na nás nezanevřete a i po této zkušenosti nám dáte příště šanci. Pokud Vám PPL nevyhovuje, tak zvolte Českou poštu. :-) Jako drobnou omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATEL-CZ na Váš další nákup. Pěkný den. Andrea a celý tým
ZS
05.03.2024 10:51 Zuzana S.

Měla být dobirka a místo toho jsem musela jet na odberne místo ! A nešlo s vámi o tom komunikovat

Reakce e-shopu

Dobrý den, tento problém je potřeba řešit s PPL (nikoliv s námi), jakožto s přepravcem, kterého jste si sama zvolila pro doručení zásilky.

Pokud jste nebyla při doručování na adrese (tzn. kurýr Vás nezastihl - tato informace je v systému PPL u sledování Vaší zásilky), tak kurýr zpravidla ukládá zásilku na odběrné místo v blízkosti doručovací adresy. Pokud takto učinil bez kontaktování příjemce, tak se jedná o pochybení jedince a je potřeba vznést stížnost přímo u PPL. Kontaktujte tedy jejich Zákaznický servis s prověřením doručovacího procesu u Vaší zásilky (určitě uveďte její číslo).

Věřím, že na nás nezanevřete a i po této zkušenosti nám dáte příště šanci. Pokud PPL nevyhovuje, tak zvolte Českou poštu. :-) Jako drobnou omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATEL-CZ na Váš další nákup. Pěkný den. Andrea a celý tým
VH
02.03.2024 10:39 Věra H.

Objednávka byla ten samý den během hodiny stornována, přesto mě zboží odeslali a na peníze čekám do dneška, protože jsem balíček musela odmítnout a teď čekám než se balíček vrátí zpět a projde to účtárnou

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se stornem objednávky to není tak jednoduché, jak si zákazníci představují... Kor, když je obj. hrazena převodem.

Vaše objednávka z 27.2. byla skutečně kolegyní stornována tentýž den, ale jelikož jste obj. uhradila a až po stornu se platba spárovala s obj., tak ta se automaticky převedla do aktivního stavu a byla kolegy z expedice 28.2. odeslána. Pokud jste o objednávku neměla zájem ihned po objednání, tak jste ji vůbec neměla hradit. V takovém případě by tento problém vůbec nenastal a Vy byste nyní nečekala na své finanční prostředky.

Pro více informací k navrácení částky za objednávku na bankovní účet kontaktujte v pracovní době náš Zákaznický servis. Omlouváme se za komplikace. Pěkný den za celý tým přeje Andrea.
27.02.2024 16:54 Aleš Č.

Platí se doprava, nespokojen

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. O poplatku za dopravu jste před odesláním objednávky jasně informován. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 88 Kč. Věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky spojené.

Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Koukám, že jste využil slevový kód v hodnotě 100 Kč a za dopravu jste zaplatil 88 Kč, takže suma sumárum jste dopravu měl ZDARMA a navíc slevu 12 Kč.

Pokud je tedy poplatek, se kterým jste odesláním objednávky souhlasil, jediným důvodem, proč jste s nákupem u nás nespokojen, tak Vaši negativní 1-hvězdičkovou recenzi beru jako bezpředmětnou. Pěkný den. Andrea
MP
27.02.2024 12:17 Michal P.

v pytli s granulemi byla díra.

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se při přepravě tato nemilá situace může stát. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html).

Za situaci se omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
JN
21.02.2024 10:50 Jaroslav N.

Týden jsme dohledávaly kde vlastně zboží máme. Doručovatel nám řekl že bylo 3x v Liberci

Reakce e-shopu

Dobrý den, tento problém na straně přepravce bohužel nikterak neovlivníme. Při expedici z našeho skladu Vám bylo zasláno sledovací č. zásilky, u které vidím, že 13. a 14.2. nebylo doručováno z důvodu nedostatku času. Dotaz, proč bylo poté doručováno až 20.2., směřujte na PPL.

Jako drobnou kompenzaci za prodlení na straně PPL od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup na našem e-shopu. Za celý tým přeje pěkný den. Andrea
PK
20.02.2024 12:14 Petr K.

Když už se tedy ptáte , nedostal jsem požadované množství zboží. Pouze polovinu...

Reakce e-shopu

Dobrý den, velmi se omlouváme, že kolegové z expedice poslali pouze jedno balení. Náprava je již v řešení. Věřím, že pokud se již tak nestalo, tak brzy obdržíte zásilku s doposlaným balením Alavisu.

Jako drobnou omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den za celý tým přeje Andrea.
LS
10.02.2024 12:48 Lucie S.

Objednala jsem si kromě krmiva pro něho psa i obojek pro kočku. Obojek vůbec nedorazil.

Reakce e-shopu

Dobrý den, objednala jste velký pytel granulí a obojek. Předpokládám, že byla krabice vyplněna i obalovým materiálem, aby nedošlo k poškození pytle. Překontrolujte důkladně výstelku balíku. Pokud skutečně obojek nedorazil, tak vyplňte formulář pro reklamaci a kolegyně ze Zákaznického servisu se Vám neprodleně ozvou s možnou kompenzací. Pěkný den. Andrea
KK
09.02.2024 11:48 Katerina k.

Nespokojenost

Reakce e-shopu

Dobrý den, budeme rádi, když nám důvod své nespokojenosti trochu rozvedete na info@vaschovatel.cz. Bez odůvodnění se z Vaší negativní recenze bohužel nedokážeme poučit. Děkujeme. Za celý tým přeje pěkný den Andrea.
LB
09.02.2024 11:42 Lukáš B.

Konzervy byly opět pomačkane.

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel to se holt při přepravě stává. Pokud z nich ovšem krmivo nevytéká, tak není možné uznat reklamaci (PPL se od toho dlouhodobě distancuje). Pokud je obsah konzervy pomačkáním znehodnocen, tak nám zašlete fotografie v rámci reklamačního řízení a kolegyně by se Vám ozvaly s možnou kompenzací. https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html

Pěkný den. Andrea
JK
06.02.2024 17:51 Jaroslav K.

Nedorazilo všechno zboží co jsem objednal

Reakce e-shopu

Dobrý den, pokud Vám bylo doručeno něco jiného, tak neprodleně zásilku vyfoťte a zašlete nám dokumentaci skrz reklamační formulář, který najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html Kolegově neprodleně reklamaci zpracují s budou Vás kontaktovat, jaké budou další kroky, aby došlo k nápravě. Moc se omlouváme. Andrea
SV
31.01.2024 09:04 Stanislava V.

Dvířka mají po obvodu mezeru cca.2mm, takže tudy táhne, zafouká vítr a dvířka se sami otevřou a již se nezavřou.

Reakce e-shopu

Dobrý den, pokud jste se zbožím nespokojena (z důvodu, že je vadné), tak jej reklamujte viz e-formulář - https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html. Kolegové se Vám následně ozvou, jaký bude zvolen postup reklamace. Pěkný den. Andrea
DH
28.01.2024 17:48 Denisa H.

Dobrý den, už po druhé mi místo 30 rolí sáčku na psí exkrementy přišlo balení s pouhými 21 rolemi.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za situaci se velmi omlouvám. Výrobce nejspíš změnil balení z 30 rolí na 21. Již jsme u nás na e-shopu opravili. Děkujeme za podnět.

Jako drobnou kompenzaci posílám slevový kód ("CSOB200" bez uvozovek) s platností do konce 02/24. Pěkný den. Andrea
KJ
17.01.2024 17:40 Kateřina J.

V balíku přišly zcela jiné produkty, než byly objednány.

Reakce e-shopu

Dobrý den, omlouváme se za tuto nemilou zkušenost s naším e-shopem. Reklamace je zaznamenána a bude promptně vyřízena. Kolegové se Vám ozvou s dalšími kroky postupu. Jako omluvu přijměte slevový kód LOVE100, který platí do 14:02:2024, 23:59. Pěkný den. Andrea
 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše