Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Hill´s - 03/2024 - konzervy a Ajax ZDARMA
Fitmin NP - NEW

Často kladené otázky

Vážený chovateli,

zde Ti nabízím přehled otázek, na které často odpovídám. Otázky jsou zařazeny do jednotlivých skupin. Doporučuji využít hledání na webu přes CTRL-F a zadat klíčové slovo - např. výměna, velikost, dobírka atd. V případě, že níže odpověď nenalezneš, kontaktuj mé operátory na e-mailu info@vaschovatel.cz nebo na telefonním čísle 383 800 199 (po - pá 8:00 - 15:30). Využít můžeš i online chat na e-shopu nebo sociální sítě (Facebook, Instagram). Děkuji.

OBJEDNÁVKA

Zapomněl/a jsem do objednávky vložit další produkt. Mohu objednávku zpětně upravit? Bohužel NE. Objednávky jsou odbavovány na základě aktuální dostupnosti zboží na skladě v Nových Dvorech, a proto pouze nebyla-li již objednávka zpracována pracovníky na tomto skladu, je možnost ji stornovat nebo upravit přes operátora na infolince (kontakt naleznete ZDE). Řešením je vytvoření druhé objednávky s chybějícím produktem, která bude zpracována a zaslána samostatně, nebo vytvořit novou objednávku, která bude obsahovat již veškeré požadované zboží. Upozorňujeme, že v případě opakovaného vrácení zásilek z důvodu nevyzvednutí zásilky na výdejním místě nebo nepřijmutí zásilky od kurýra, si vyhrazujeme právo na poplatek za odeslaný balík v hodnotě 100 Kč (minimální pokrytí vzniklých nákladů).

Mám dvě nebo více objednávek. Je možné je sloučit a zaslat najednou? Bohužel NE. Denně jsou zpracovány stovky objednávek, a proto není možné dohledat dvě konkrétní, které bychom měli zabalit do jednoho balíčku. Řešením je kontaktovat operátora na infolince (kontakt naleznete ZDE), Pokud ještě nebyly objednávky zpracovány pracovníky na skladě v Nových Dvorech je možnost objednávky stornovat a vytvořit novou objednávku, která bude obsahovat již veškeré požadované zboží. Upozorňujeme, že v případě opakovaného vrácení zásilek z důvodu nevyzvednutí zásilky na výdejním místě nebo nepřijmutí zásilky od kurýra, si vyhrazujeme právo na poplatek za odeslaný balík v hodnotě 100 Kč (minimální pokrytí vzniklých nákladů).

Lze objednávku zaslat i do zahraničí? ANO. Společnost působí i na slovenském a polském trhu. Pro objednání na Slovensko využijte e-shop www.vaschovatel.sk a pro odeslání na území Polska e-shop www.vaschovatel.pl.

Jak uplatním slevu na objednávku? Slevový kód je nutné vložit do pole "Uplatnit slevový kód", který zákazník nalezne ve svém košíku pod přehledem kupovaného zboží. Slevové kódy zapsané do poznámky nebudou akceptovány. Dále nebudou akceptovány slevové kódy zaslané dodatečně na e-mail nebo přes telefon). Uvedená částka k úhradě je již před odesláním přepočítána na základě podmínek zadaného slevového kódu. Upozorňujeme, že některé slevové kódy, které jsou propagovány na e-shopu, v newsletterech nebo na sociálních sítím lze uplatnit např. pouze při zakoupení určitého zboží nebo jej lze uplatnit pouze v případě, že celková hodnota objednávky je ve stanovené výši.

Je možné mi pravidelné zasílat stejné zboží? ANO. Pro více informací srolujte níže na "Automatická objednávka".

Kdy mi bude objednávka doručena? S největší pravděpodobností následující pracovní den od objednání. Pokud objednávka obsahuje pouze produkty, které jsou na expedičním skladě, tak na 99 % bude odesláno ještě ten samý den (platí pro dopolední objednávky). V ojedinělých případech se stane, že se expedice zdrží z blíže nespecifikovaných důvodů. Tato skutečnost je zcela výjimečná, ale i tak se předem celý tým pracující na fungování e-shopu omlouvá.

PLATBA

Jaké jsou způsoby platby? Dobírka, online platba, bankovní převod, platba na prodejně (hotovost). Pouze dobírka je zpoplatněna částkou 49 Kč. U ostatních způsobů platby nejsou účtovány žádné další poplatky. POZOR! E-shopové objednávky s vyzvendutím na prodejně je nutné uhradit předem nebo hotově (není možné je na prodejně uhradit kartou jako volně dostupné zboží na prodejně).

Kdy musím objednávku uhradit? V případě online platby proběhne platba zároveň s odesláním objednávky. Pokud zákazník zvolí platbu bankovním převodem, tak po obdržení platební pokynů má zákazník 14 dní pro odeslání platby (není-li objednávka uhrazena, tak během této lhůty přijde několik upomínek a poté je objednávka automaticky stornována). Při zvolení dobírky zákazník uhradí částku včetně doběrečného kurýrovi při převzetí.

Jak zaplatím objednávku bankovním převodem? V případě platby bankovním převodem je potřeba uvést správné č. účtu, variabilní symbol a částku. Číslo účtu je 2901561429/2010. Variabilní symbol má každá objednávka unikátní, proto dbejte na jeho správné zapsání. Pokud se bude částka nebo VS lišit, tak se platba nespáruje. Expedice objednávky proběhne až po spárování platby s konkrétní objednávkou.

Co dělat v případě, že neproběhne online platba za objednávku? Nejrychlejším řešením je vytvořit novou objednávku a vyzkoušet platební bránu znova. V případě opakovaných problémů doporučuji zvolit jiný způsob platby, protože nejspíš bude problém na straně poskytovatele. Prosím, v případě, že opakovaně neproběhne platba skrz platební bránu, informujte o této skutečnosti operátory na infolince nebo na e-mailu info@vaschovatel.cz.

Co dělat v případě, že online platba za objednávku proběhla, ale nebylo mi doručeno potvrzení o objednávce? Potvrzení obvykle dorazí na e-mail během několika minut. Nedorazí-li do 2h od úhrady, prosím, kontaktujte operátora na e-mail info@vaschovatel.cz nebo na telefonním čísle 383 800 199 s prosbou o prověření platby.

Jaká je cena za dobírku (doběrečné)? Dobírka stojí 49 Kč. Je pouze na zákazníkovi, jakého si zvolí dopravce (PPL nebo Česká pošta).

Jak a kdy obdržím peníze zpět v případě vrácení zboží? Peníze budou navráceny na uvedený bankovní účet do 14 dní od překontrolování vráceného zboží pracovníkem reklamačního oddělená. Vratky se vyřizují na základě Odstoupení od kupní smlouvy. Před vrácení zboží vyplňte formulář a čekejte na e-mail s pokyny. Poté zašlete zboží na uvedenou adresu.

DOPRAVA 

Jaké jsou možnosti dopravy? Kromě možnosti osobního převzetí na prodejně v Nových Dvorech u Kutné Hory je v nabídce možnost doručení na konkrétní adresu nebo na výdejní místo Parcel Shop (PPL) nebo Balíkovna (Česká pošta). Přepravce lze zvolit dle libosti, a to buď společnost PPL nebo Českou poštu.

Kdy musím objednávku převzít? Při osobním odběru je objednávka uschována po dobu 3 pracovních dnů. V případě doručovaných zásilek je balík doručován, co nejdříve po expedici. V případě potřeby, že potřebujete změnit termín doručované zásilky, kontaktuje svého kurýra nebo operátory PPL nebo České pošty. Pro rychlejší komunikaci si předem připravte číslo zásilky. Telefonní kontakt na zákaznický servis (vč. nejčastějších dotazů) společnosti PPL najdete ZDE a spojení na Call centrum České pošty ZDE.

Co dělat v případě, že nemohu převzít objednávku? V takovém případě je možné kontaktovat operátory PPL nebo České pošty a domluvit se na uschování zásilky na depu nebo případně se domluvit na doručení jiný den. Pro rychlejší komunikaci si předem připravte číslo zásilky. Telefonní kontakt na zákaznický servis (vč. nejčastějších dotazů) společnosti PPL najdete ZDE a spojení na Call centrum České pošty ZDE.

Co dělat v případě, když nejsem spokojen/a s doručením (stav zásilky, kurýr atd.)? Pro reklamaci služeb PPL navštivte jejich web. Odpověď na otázku "Jak nahlásit poškozenou zásilku?" a také radu, co dělat v případě, že nejste s doručením spokojen/a, najdete ZDE. Pokyny pro reklamaci zásilky u České pošty najdete ZDE.

Jaká je cena za dopravu? Doprava pro objednávky od 1 499 Kč je pouhých 99 Kč. Cena za dopravu objednávek pod 1 499 Kč je 149 Kč. Cena se neliší ani pro výdejní místa. V případě osobního odběru není poplatek za dopravu účtován.

Je možné objednávku doručit po celé ČR? ANO.

Je možné objednávku doručit mimo ČR? ANO, ale pouze na území Slovenské republiky a Polska. Pro objednání na Slovensko využijte e-shop www.vaschovatel.sk a pro odeslání na území Polska e-shop www.vaschovatel.pl.

Kde mohu sledovat svou zásilku? Sledování zásilky je umožněno ihned po převzetí kurýrem ze skladu. Odkaz na sledování zásilky je zákazníkovi odeslán na e-mail při expedici objednávky. Zásilky odeslané Českou poštou lze sledovat ZDE a zásilky u PPL ZDE.

SLEVA

Jak uplatním slevový kód? Slevový kód je nutné vložit do pole "Uplatnit slevový kód", který zákazník nalezne ve svém košíku pod přehledem kupovaného zboží. Slevové kódy zapsané do poznámky nebudou akceptovány. Uvedená částka k úhradě je již před odesláním přepočítána na základě podmínek zadaného slevového kódu.

Kde najdu slevový kód? Aktuálně platné slevové kódy nejsou nikde sepsány. Kódy se namátkově objevují na sociálních sítích, v newsletterech nebo na reklamních blocích na e-shopu.

Nejde mi uplatnit slevový kód, co mám dělat? Některé slevové kódy mají zadanou určitou podmínku. V případě, že kód není akceptován, zobrazí se Vám tato podmínka, kterou je potřeba splnit. Nejčastějším problémem je celková cena objednávky nebo platnost kódu. Povětšinou je kód platný po určitou dobu a také podmíněn určitou výší ceny za objednávku. Další obvyklý problém je, že objednávky neobsahuje zboží, které je potřebova zakoupit pro uplatnění kódu. Pokud se problém opakuje, je potřeba kontaktovat operátora na e-mailu info@vaschovatel.cz, přes on-line chat, sociální sítě nebo na infolince.

Mohu slevový kód uplatnit i bez registrace do věrnostního systému? ANO. Slevový kód může použít registrovaný i neregistrovaný zákazník. Při objednávání s registrací (a po přihlášení se do uživatelského účtu) jsou u mnohých produktů ještě výhodnější ceny.

Mohu uplatnit více slevových kódu v jedné objednávce? NE.

Chci uplatnit slevový kód na objednávku, kterou jsem již odeslal/a, jak mám pokračovat? Dodatečně uplatnit slevový kód lze pouze u objednávek, které nebyly již zaplaceny. U objednávek, které budou uhrazeny na dobírku, je možné aktuálně platný slevový kód přidat pouze do objednávek, které zatím nebyly systémově zpracovány. Upozorňujeme, že nelze ručně do existující objednávky přidat slevový kód, který si zákazník vygeneruje ve svém uživatelském účtu, a ani provizní kód jiného zákazníka, ale pouze kódy, které jsou vydány poskytovatelem e-shopu.

UŽIVATELSKÝ ÚČET A VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Kde se mohu registrovat? Na e-shopu www.vaschovatel.cz vpravo nahoře po rozkliknutí "Přihlášení".

Jaké jsou výhody registrace? Bližší informace najdete ZDE.

Co jsou to věrnostní body? S nákupem každého produktu na e-shopu www.vaschovatel.cz sbíráte body do své e-pokladničky, ze které je poté můžete směnit za slevový kód.

Kdy se mi přičtou věrnostní body? Body se do e-pokladničky přičtou zpětně (cca do 3 dnů od zaplacení a doručení). Pokud by se nepřičetly automaticky do 14 dní od doručení zaplacené objednávky, kontaktujte operátory na e-mailu info@vaschovatel.cz s žádostí o prověření (nezapomeňte uvést číslo objednávky a mail registrace).

Jak věrnostní body směním na slevový kód? Po přihlášení se do uživatelského účtu je potřeba se proklikat do "Body" (vpravo nahoře "Můj učet" - poté "Body").

Na co lze věrnostní body uplatnit? Na cokoliv z e-shopu www.vaschovatel.cz. Za věrnostní body se vygeneruje slevový kód, který lze použít pouze při objednávce z konkrétního uživatelského učtu (tzn. pro akceptaci slevového kódu je potřeba být přihlášen pod e-mailem, pro který byl kód vygenerován). Po uplatnění je kód neplatný (lze jej použít pouze jednou)!

Jak mám postupovat, když si nepamatuji heslo do svého uživatelského účtu? Vpravo nahoře klikněte na pole PŘIHLÁŠENÍ. Následně zvolte možnost ZAPOMENUTÉ HESLO. Uvěďte svůj e-mail, na který jste na e-shopu vaschovatel.cz zaregistrován/a. Potvrďte, že nejste robot a odešlete žádost. Po chvilce by na e-mail měl dorazit info e-mail s resetovacím odkazem. Přes tento odkaz si zvolíte nové heslo, které si řádně upamatujte.

DOSTUPNOST

Co znamená, když je u produktu štítek "K EXPEDICI DNES"? Zboží je skladem v expedičním skladu. Jedná se především o nejkupovanější granule, konzervy a pamlsky pro psy. Objednávka, která obsahuje pouze produkty s tímto označením jsou expedovány neprodleně po objednání (potažmo po zaplacení objednávky při platbě on-line kartou nebo bankovním převodem).

Co znamená, když je u produktu štítek "K EXPEDICI (datum)"? Zboží není skladem v expedičním skladu, a nebo ten den již kurýr převzal zásilky z expedičního skladu (děje se tak v odpoledních hodinách). S největší pravděpodobností je zboží uskladněno na některém z externích skladů a bude dodáno následující pracovní den na expediční sklad. Je-li již po 20 h, tak objednané zboží s tímto štítkem bude doručeno na expediční sklad až 2. pracovní den. I v tom případě ovšem platí podmínka, že objednávka obsahující nějaké takové zboží je expedována do 48 h od objednání, s čímž zákazník souhlasí při potvrzení Obchodních podmínek společnosti. Při objednání zboží s tímto štítkem je potřeba počítat se zpožděním při odesílání cca 1 den.

Kdy bude doskladněno zboží, které aktuálně není k dispozici? Tato informace u většiny zboží není k dispozici. Pro upozornění na doskladnění je doporučeno použít službu "Hlídat dostupnost". Systém Vám odešle e-mail až bude vybraný produkt skladem.

Máte "hlídacího psa"? ANO. Funkce "Hlídací pes" se na e-shopu www.vaschovatel.cz nazývá "Hlídat dostupnost" a je viditelná pouze u produktů, které momentálně nejsou skladem. Funguje jednoduše. Zadáte e-mail a po naskladnění alespoň 1 kusu na sklad budete automaticky na tento e-mail informováni.

VÝBĚR OBLEČKU

Jak změřit psa? Běžným krejčovským metrem změřte požadovanou délku nebo šířku u konkrétního psa. Návody, jak na měření konkrétního produktu, najdete na blogu - botičky, obojek, postroj.

Co je délka zad? Délka od kohoutku po kořen ocasu.

Co je délka přední nohy? Délka od kohoutku po spěnku.

Co je obvod krku? Nejširší místo kolem krku.

Co je obvod hrudi nebo hrudního koše? Nejširší místo kolem hrudi (blíže k předním končetinám)

Co je obvod břicha? Nejširší místo kolem břicha (blíže k zadním končetinám)

Co je obvod stehna? Nejširší místo kolem zadní končetiny.

Potřebuji vyměnit velikost (doručená velikost souhlasí s objednanou, ale např. nesedí), co dělat? Uplatněte nárok na Odstoupení od kupní smlouvy (vyplňte předem on-line formulář pro rychlejší zpracování vratky). Do 14 dní od doručení objednávky vraťte zboží na uvedenou adresu. Pro více informací k vrácení zboží srolujte na odpovědi týkající se "Odstoupení od kupní smlouvy". Nejjednodušším způsobem je vrátit zboží na sklad s požadavkem na vrácení kupní ceny a vytvořit si novou objednávku s požadovaným zbožím ve správné velikosti. Při výměně zboží si prodejce vyhrazuje právo na to, požadovat zákazníkem doplatek rozdílu ceny a nákladu na dopravu zboží. Náklad na dopravu je vyčíslen na 100 Kč. Tzn. pokud vrácené zboží je zakoupeno za 500 Kč a požadované zboží za 550 Kč, bude po zákazníkovi vyžádán doplatek v hodnotě 150 Kč (50 Kč rozdíl cen a 100 Kč poplatek za dopravu).

Potřebuji vyměnit velikost (doručená velikost nesouhlasí s objednánou), co dělat? Uplatněte reklamaci přes reklamační formulář. Nejspíš došlo k záměně a omylem byl odeslán jiný produkt. Pro více informací k reklamaci zboží srolujte na odpovědi týkající se "Reklamace".

Potřebuje zvíře obleček? ANO. Oblečky jsou vhodné především při krátkém venčení, kdy se zvíře nedokáže zahřat pohybem.

Proč pořídit zvířeti obleček? Jedná se o ochranu zvířete před nepříznivým počasím, a to hlavně v zimních měsících. Pro dlouhosrstá zvířata je obleček i ochranou kvality srsti a před jejím zašpiněním.

Jaké jsou druhy oblečků? Různé. Vesta, bunda, pláštěnka, overal, svetr, kabát...

Jaký obleček mám zvolit? Nelze přesně určit. Je potřeba zohlednit osobnost (plemeno, velikost atd.) psa a jeho oblíbené aktivity. Zároveň i roční období, ve kterém má být obleček nošen.

AUTOMATICKÁ OBJEDNÁVKA

Co je to automatická objednávka? Jedná se o stále stejnou objednávku doručovanou v časovém intervalu dle požadavku zákazníka. Cena za zboží v automatické objednávce je po dobu 6 měsíců neměnná, tudíž se v ní neprojeví zdražení, ale ani zlevnění.

Jak si nastavím pravidelnou rozesílku objednávky? Po přihlášení se do uživatelského účtu si v sekci "Můj účet" (vpravo nahoře) najdete "Automatická objednávka". Po rozkliknutí budete navedeni přes odkaz "Nastavit objednávku". Zde si nastavíte pravidlo pro opakování, způsob dopravy a způsob platby. Doporučujeme zvolit platbu bankovním převodem. Platební pokyny Vám budou v předstihu zaslány na e-mail a Vy tak budete informován(a), že se chystá opětovná rozesílka objednávky. Dále je potřeba vyplnit fakturační a dodací údaje a samozřejmě to, co si přejete dostávat.

Co dělat, když chci do objednávky přidat nebo z ní odebrat nějaké zboží? Veškeré změny se provádí přes uživatelský účet, kde si editujete obsah automatických objednávek. Tyto změny jsou trvalé, takže v každé budoucí objednávce bude právě to zboží, které máte ve svém uživatelském účtě ve fiktivním nákupním košíku. Pokud chcete změnu pouze u aktuální objednávky, je vhodné předem kontaktovat operátora mailem (info@vaschovatel.cz). Ten změnu provede ručně u dané objednávky. 

Mohu upravit datum odeslání? ANO. Veškeré změny se provádí přes uživatelský účet. V případě komplikací pište nebo volejte na kontakt uvedený ZDE.

Mohu změnit adresu doručení? ANO. Veškeré změny se provádí přes uživatelský účet. V případě komplikací pište nebo volejte na kontakt uvedený ZDE.

Mohu ukončit zasílání? ANO. V uživatelském účtu v sekci "Automatická objednávka" klikněte na pole "Ukončit zasílání".

Jak automatickou objednávku uhradím? Platba je nově možná pouze bankovním převodem. Důvodem této změny k 19. 4. 2023 je skutečnost, že mnoho automatických objednávek zaslaných na dobírku nebylo převzato a společnosti provozující e-shop VášChovatel.cz vznikaly náklady, které nadále nebudou akceptovány. 

Jak mi bude automatická objednávka doručována? Objednávka bude dodána na adresu, kterou uvedete. Nebude-li vyplněna dodací adresa, tak bude doručováno na fakturační adresu.

PROVIZNÍ SYSTÉM

Co znamená provizní systém? Jedná se o systém přivýdělku. Za každé použití personalizovaného kódu obdržíte provizi v hodnotě 20 Kč. Provize lze poté využít k nákupu na e-shopu www.vaschovatel.cz.

Jak se mohu zapojit do provizního systému? Sdílením svého provizního kódu mezi známé nebo kamarády. Pro vygenerování provizního kódu je zapotřebí se přihlásit do uživatelského účtu, poté vpravo nahoře prokliknout "Můj učet" a následovně "Provizní systém". Na této stránce si zákazník vygeneruje, popř. personalizuje, svůj provizní kód.

Jaké výhody provizní systém má? Z každého použití provizního kódu obdrží "majitel" konkrétního kódu 20 Kč do "e-pokladničky", z které si následovně může vygenerovat slevový kód pro své použití. Naopak pro zákazníka, který kód využije ve své objednávce, je výhoda dvojnásobná, a to 40 Kč. Výše slevy bude odečtena pouze u objednávek, které splňují podmínku min. hodnoty objednávky (999 Kč).

Kde si vygeneruji svůj provizní kód? Kód lze vygenerovat po přihlášení se do uživatelského účtu v sekci "Provizní systém" (vpravo nahoře "Můj učet" - poté "Provizní systém"). Vygenerovaný kód lze personalizovat nebo si vygenerovat jiný.

Lze provizní kód personalizovat? ANO. Automaticky bude uživateli vygenerován kód složený z písmen a číslic. Tento kód lze upravit po přihlášení se do uživatelského účtu (vpravo nahoře "Můj učet" - poté "Provizní systém").

Kolikrát je možné provizní kód využít? Počet uplatnění není nikterak limitován. Jedinou podmínkou je, že jej lze uplatnit pro objednávky nad 999 Kč.

Kde najdu kolikrát byl "můj" provizní kód uplatněn? Po přihlášení se do uživatelského účtu je potřeba se proklikat do "Provizní systém" (vpravo nahoře "Můj učet" - poté "Provizní systém"). V systému se zaznamenává výše provize i datum a čas uplatnění.

Lze provizi vyplatit na bankovní účet? NE. Provize se vyplácí formou bodů do e-pokladničky. Pro "vyplacení" provize je zapotřebí body směnit za slevový kód v určité hodnotě, který lze uplatnit pro nákup čehokoliv na www.vaschovatel.cz.

Kde směním provizi na slevový kód? Po přihlášení se do uživatelského účtu je potřeba se proklikat do "Body" (vpravo nahoře "Můj učet" - poté "Body").

Na co lze provize uplatnit? Na cokoliv z e-shopu www.vaschovatel.cz. Z provizí se vygeneruje slevový kód, který může uplatnit pouze "majitel" provizního kódu (tzn. pro akceptaci slevového kódu je potřeba být přihlášen pod e-mailem, pro který byl kód vygenerován). Po uplatnění je kód neplatný (lze jej použít pouze jednou)!

Jaká je hodnota provize? 20 Kč

Jaká je výhoda při uplatnění provizního kódu? Sleva z objednávky vy výši 40 Kč.

Kolik si mohu vydělat? Každým použitím provizního kódu obdržíte 20 Kč. Počet použití není limitován, takže pokud provizní kód bude použit u 10 objednávek, vyděláte si 200 Kč, pokud u 50 objednávek, tak bude výše výdělku 1 000 Kč.

Mohu používat u svých objednávek svůj provizní kód? NE. Kód pro provizi mohou používat pouze zákazníci s jinou e-mailovou adresou než je spojena s konkrétním provizním kódem.

REKLAMACE

Kdy mám použít formulář pro reklamaci? Reklamační formulář použijte v případě, že Vám dorazilo jiné zboží než jste si objednali, poškozené zboží, zboží s prošlou exspirační dobou nebo pokud Vám nebyla dodána kompletní zásilka.

Kde najdu formulář pro reklamaci? ZDE.

Mám nárok na proplacení dopravy reklamovaného zboží? ANO (jedná se o chybu pracovníků e-shopu nebo o chybu produktu, která je neslučitelná s jejím používáním). V případě schválení reklamačního řízení pracovníkem reklamačního oddělení Vám bude po domluvě s pracovníkem zaslán svoz na danou adresu a dané datum. Jediné, co bude po Vás potřeba, je předání balíčku s reklamovaným zbožím (vč. vytištěného reklamačního formuláře) kurýrovi. O dalším kroku rekalamace budete informováni e-mailem.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace? Reklamace se považuje za vyřízenou ve chvíli, kdy prodávající (reklamační oddělení či servis) informuje zákazníka, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo. Nejpozději však 30. den od uplatnění reklamace (nebyla-li lhůta prodloužena).

Jaká je záruční doba? Klasická délka záruční lhůty je 2 roky, přičemž ji nelze uplatňovat u věcí, které se rychle kazí a u věcí použitých. S ohledem na nabízený sortiment e-shopu upozorňujeme, že krmivo je zboží podléhající rychlé zkáze, na které se nevztahuje zákonem stanovená záruční lhůta 24 měsíců. Záruka je omezena dobou minimální trvanlivosti, která je vždy uvedena na obalu. I v případě potravin je omezení. U nich platí záruka do data spotřeby nebo minimální trvanlivosti (výjimkou jsou ty potraviny, u kterých se uvádění minimální trvanlivosti nevyžaduje právními předpisy, a to jsou ty potraviny, ktere jsou určené ke spotřebě do 24 hodin po výrobě jako např. pekařské výrobky nebo ovoce a zelenina).

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kdy mám použít formulář pro odstoupení od smlouvy? Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy použijte např. pokud Vám nevyhovuje velikost nebo barva produktu. Použijte jej i pokud se Vám produkt nelíbí, ať už po vizuální stránce nebo třeba kvalita jeho zpracování.

Kde najdu formulář pro odstoupení od smlouvy? ZDE.

Mám nárok na proplacení dopravy vráceného zboží? NE (nejedná se o chybu pracovníků e-shopu). Vrácené zboží je potřeba zaslat zpět na sklad odesílatele. Z personálního a časového hlediska nebudou "vratky" zaslané na výdejny nebo boxy vyřízeny. Doporučujeme balík s vráceným zbožím zaslat přes PPL, DPD, GLS nebo Českou poštu. Aktuální ceníky a pokyny, jak poslat balík, najdete na oficiálních webech dopravců.

Mohu vrátit pouze část objednávky? ANO. Ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy uvedete zboží, které vracíte. Uvedete-li důvod, proč jej vracíte, budeme velmi rádi za zpětnou vazbu.

DÁRCOVSTVÍ A DAR PRO ÚTULEK

Co je to Dárcovství? Projekt zaštiťující finanční, hmotnou i nehmotnou pomoc útulkům po celé ČR a také adopci zvířat z partnerských útulků. Více informací je dostupných na webu projektu www.darcovstvi.vaschovatel.cz.

Co znamená pole "Dar pro útulek", které se zobrazuje před odesláním objednávky? Jedná se o možnost věnovat nejbližšímu útulku libovolnou finanční částku.

Mohu si určit útulek, kterému bude věnován můj příspěvek? Bohužel NE. Tato možnost bude dostupná v nejbližších měsících.

Jak mohu přispět? S každou objednávkou, kterou provedeš na e-shopu www.vaschovatel.cz, automaticky daruješ 5 Kč. Svůj dar můžeš navýšit vyplněním libovolné částky do pole "Dar pro útulek", které se zákazníkovi zobrazuje před odesláním objednávky. Dále může člověk pomoci koupí potřebných produktů, které útulek požaduje. Seznam produktů, které by útulky potřebovali, najdete ZDE. Mnoho útulku ocení i manuální pomoc (např. venčení psů, výstavba kotců nebo pomoc s úklidem).

Jakou výši má dar mít? Částka daru je pouze na Tobě, stejně i rozhodnutí ještěli přispěješ nebo nikoliv.

Jak zařadit útulek do projektu? Kontaktuj kolegyni na e-mailu darcovstvi@vaschovatel.cz. FB nebo IG projektu Dárcovství. Kontakty najdeš ZDE.

Co vše je potřeba k zařazení útulku do projektu? Veškeré formální náležitosti (název, transparentní účet, činnost spolku atd.) si kolegyně vyžádá po e-mailu.

Kde spravovat uživatelský profil útulku? ZDE.

Nefunguje mi přihlášení do správy projektu, nepamatuji si heslo atd. Co mám dělat? Kontaktuj administratora. Kontakty najdeš ZDE.

Může si útulek příspěvky čerpat převodem na svůj účet? NE. Za příspěvky je možné nakoupit zboží na e-shopu www.vaschovatel.cz.

Lze na nákup v sekci "Kupte nám" uplatnit slevový kód z e-shopu Vaschovatel.cz? Bohužel NE. Tato možnost bude dostupná v nejbližších měsících. Doporučuji zboží zakoupit na e-shopu www.vaschovatel.cz, kde kódy uplatnit lze. Při objednání zvolte platbu převodem nebo on-line kartou a jako dodací adresu zvolit adresu útulku. Upozorňuji, že je vhodné předem útulek informovat, že jim bude zásilka doručována (aby byl někdo přítomen).

Upozornění: Uvedené údaje a částky jsou platné k 1. 3. 2024. V případě změny se snažím neprodleně aktualizovat veškeré informace nejen ZDE, ale i na jiných komunikačních kanálech. Děkuji za pochopení.

 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše