Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Pro Plan - kód PROPLAN15
Fitmin - akce 04/24 - konzerva ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
67 106 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
57 375x 7 604x 1 180x 492x 455x

Jak nás vidí naši zákazníci?

JK
26.04.2024 17:59 Johana K.

Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala ale tím ze to bylo akutní a potřebovala jsem to nutně tak jsem nereklamovala.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Prosím, informujte nás na info@vaschovatel.cz alespoň obrazně, co Vám bylo dodáno (nejlépe doložte fotografii). Pomůže nám to k nalezení "šotka" při expedici. Děkujeme za spolupráci.

Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
EP
26.04.2024 11:39 Emil P.

vše OK

NH
26.04.2024 09:51 Naďa H.

Spokojenost s rychlostí dodání. Sprej, který jsem obdržela byl vyteklý. Asi povolilo víčko a část přípravku vytekla do obalu.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud je to pro Vás důvod k reklamaci, tak pokud jste ještě neučinila, tak vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s návrhem kompenzace. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli důkladně prověřit.

Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
PD
25.04.2024 12:19 Pavel D.

Celkove mam Vas e-shop rad. Kdyz jsem kupoval dva pytle super-premiovych holistickych Marpu, oba byli dole derave. Nastesti granule se zdali v poradku. Ted jsem zase objednal super premiove holisticke Marpy a pytel byl tentokrat roztrzeny zase nahore a granule vysypane v bedne.. Prijde mi, ze bud nekoho tezce nebavi nakladat ty pytle do krabice a skube s nima az je ponici, nebo proste super premiovy holisticky Marp naprosto kasle na kvalitu toho baleni. At tak ci tak, nejsem z toho nadseny, protoze to kupuju v nadeji, nejake super premiove kvality a dostavam veci ve velmi podivnem stavu. To je takova skoda.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Bohužel při přepravě od výrobce až po zákazníka je pytel několikrát přemisťován z místa na místo, takže k opotřebení skutečně může dojít, ale nemělo by to na kvalitu krmiva mít žádný vliv.

Pokud jste tak ještě neučinil, tak Vám roztržení pytle vykompenzujeme. Vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (prosíme, pokud je to možné, abyste skutečnost poškození pytle doložil fotodokumentací k prověření). Kolegyně se Vám neprodleně ozve s dalšími kroky, jak Vám to vykompenzujeme.

Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou omluvu posílám slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
AK
20.04.2024 17:50 Alena K.

Dobrý den, objednávka mi přišla brzy a vše, co jsem objednala. Nespokojena jsem s kšírkami, které byly součástí. Výrobce udělal hrudní popruh kšírek o 5 cm kratší, než bylo uvedeno a než mám na stejném modelu zn. TRIXIE, stejné velikosti, který mi ale naše fenka rozkousala. Chyba je tedy na straně výrobce popruhu, ne u Vás. Popruh si našiju, ale je to zbytečná práce navíc. Děkuji za Vaši službu. Alena Kábrtová

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Budeme rádi, když nám na info@vaschovatel.cz zašlete fotodokumentaci, abychom o této situaci mohli informovat dodavatele, potažmo výrobce. Děkujeme za spolupráci.

Jako drobnou omluvu přijměte pro Vaši další objednávku slevový kód "VASCHOVATEL-CZ" (bez uvozovek), který můžete uplatňovat opakovaně pro objednávky nad 1 000 Kč. :-) Pěkný den. Andrea a celý tým
JB
18.04.2024 12:39 Jiří B.

Pohoda

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Věříme, že když je hodnocení "POHODA", tak ná příště ohodnotíte 5* a NE jen dvěmi. :-)

Jako drobný dárek pro Vaši další objednávku přijměte slevový kód "VASCHOVATEL-CZ" (bez uvozovek), který můžete uplatňovat opakovaně pro objednávky nad 1 000 Kč. :-) Pěkný den. Andrea a celý tým
TN
18.04.2024 09:35 Táńa N.

ne

Reakce e-shopu

Dobrý den, budeme rádi, když svou evidentní nespokojenost s objednávkou trochu rozvedete na e-mail info@vaschovatel.cz.

Rádi bychom si totiž Vaše podněty pro zlepšení vzali k srdci a do budoucna na nich zapracovali. :-) Děkujeme předem za zprávu. Pěkný den. Andrea a celý tým
MP
14.04.2024 20:24 Marcela P.

Tentokrát bohužel dorazilo prošlé zboží a zboží s velmi krátkou trvanlivostí. Musím řešit reklamaci. Škoda, předešlé objednávky byly v pořádku.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto nemilou situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud jste tak ještě neučinila, tak vyplňte reklamační e-formulář, který je dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli důkladně prověřit. Za situaci se ještě jednou omlouváme a jako drobnou kompenzaci posíláme slevový kód (kód VASCHOVATELCZ) na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
09.04.2024 09:40 Veronika Č.

Bohužel jsem čekala na objednávku týden, což mi přijde dost.

Reakce e-shopu

Dobrý den, prodloužení dodací lhůty bylo způsobeno 4-denním volnem, které nastalo vlivem státních svátk§ (Velký pátek a Velikonoční pondělí). Přednostně jsme začátkem dubna odbavovali objednávky, které byly před tou Vaší. Za prodlení (2 dny navíc oproti tomu, co je uvedeno v Obchodních podmínkách - tzn. expedováno 4. pracovní den od objednání, oproti běžným 2) se velmi omlouváme. Děkujeme za pochopení.

Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód na Váš další nákup u nás. Kód APR2024 lze uplatnit do konce dubna. Pěkný den. Andrea a celý tým z Vaschovatel.cz
06.04.2024 12:18 David Š.

Poškozený obal, asi za to může pošta Možná tam pár granulí chybělo

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se při přepravě, kdy je zásilka x-krát přemisťována z místa na místo, tato nemilá situace může stát. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) - kolegyně se Vám ozve s dalšími kroky. Nejlepší je vždy doložit fotodokumentaci, abychom konkrétní situaci mohli řádně posoudit.

Za situaci se omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
OK
05.04.2024 14:24 Ondřej K.

Drahá doprava

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za objednávku a sepsání recenze. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 99 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny).

Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Předpokládáme, že pokud by Vás nákup u konkurence, která nabízí dopravu ZDARMA, vyšel levněji u ní, tak byste nakoupil tam... Každopádně u nás si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Pěkný den. Andrea
AH
29.03.2024 11:41 Andrea H.

Krabice ve které zboží došlo byla celá zničená. Psí pamlsky rozmačkané a byla z nich "strouhanka".. sáček roztrhaný.

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se toto stává. Je potřeba si před objednáním uvědomit, že Váš balík bude vážit přes 36 kg (3x 12kg pytel granulí + drobnosti) a že během cesty z expedičního skladu k Vám bude několikrát přemisťován z místa na místo.

Ať se kolegové z expedice snaží balit, jak nejlépe dovedou, tak se někdy stane, že i tak se drobnější zboží celkovou hmotností "rozdrtí". Pro příště doporučuji vytvořit pro těžké zboží objednávku zvlášť a pro drobné zboží také tak. Sice budete platit 2x poplatek za přepravu, ale budete mít jistotu, že se drobné zboží neponičí.

Jako kompenzaci od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
JB
22.03.2024 13:07 Jaroslav B.

Vaše ochota super rychle odeslání ale špatne dodání sluzby české pošty

Reakce e-shopu

Dobrý den, prosím, sepište vaší nemilou zkušenost s ČP na jejich Zákaznický servis, aby si do budoucna vzali z toho poučení. Pro příště zvolte pro jistotu PPL.

Jako drobnou omluvu přijměte na Váš další nákup u nás slevový kód VASCHOVATELCZ (platí již pro obj. nad 1 000 Kč). Pěkný den. Andrea
16.03.2024 08:11 Kateřina Š.

Už podruhé jsem dostala roztrzeny pytel, jednou byl dokonce přelepeny izolepou.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html - nejlépe doložte i fotodokumentaci z převzetí, pokud ji máte). Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
KM
15.03.2024 10:46 Kateřina M.

Nevím, zda chyba vznikla na mojí straně, když jsem doplňovala něco v objednávce. Vždy chci zboží doručit na jinou adresu. Teď jsem ho táhla z doručovacího místa, což mi nevyhovuje, nesmím nosit těžké věci.

Reakce e-shopu

Dobrý den, u Vaší obj. evidujeme záznam jen fakturační adresy. Tzn. balík by měl být dodán na tuto adresu (ul. Habrová). Před odesláním objednávky si vždy důkladně překontrolujte vyplněné údaje, aby bylo vše v pořádku a k Vaší spokojenosti. Přijměte od nás slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
JK
14.03.2024 12:12 Jan K.

Čas doručení v pořádku, bohužel byl jeden pytel prasklý a granule byli všude.

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se při přepravě tato nemilá situace může stát. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html - nejlépe doložte i fotodokumentaci z převzetí, pokud ji máte).

Za situaci se omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
LG
13.03.2024 13:32 Lenka G.

Objednávka byla přijata a zaplacena. Další den mi přišla zpráva, že její část není k dispozici. Volala jsem na uvedené číslo a byla jsem vyzvána ke sdělení bankovního účtu za účelem vrácení části kupní ceny s odůvodněním, že na zákaznickém nemají přístup k údajům z fakturačního. Údaj jsem poslala a nyní čekám na zpětnou úhradu. Chybějící zboží jsem musela objednat jinde a tudíž jsem 2x hradila dopravu.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto komplikaci s objednávkou se velmi omlouváme. Bohužel jsme jednu recepturu z Vaší objednávky skutečně vyprodali před odbavením Vaší objednávky a náš dodavatel ji taktéž na skladě k doobjednání neměl. :-(

Jako drobnou omluvu přijměte na Vaší další objednávku slevový kód VASCHOVATELCZ, který platí pro objednávky již od 1 000 Kč. Pokud nebudete mít vracené peníze během tohoto týdne, tak se ozvěte na info@vaschovatel.cz. Ještě jednou se velmi omlouvám. Andrea
PV
07.03.2024 12:55 Pavla V.

Nákup z e-shopu byl v pořádku, ale doručení PPL nebylo dle mých představ. Po určeném času doručení SMS, jsem se nikam nedovolila ,no a pak mi přišla SMS, že je balík na parcelu. Takhle si můžu krmení objednat rovnou ve zverimexu.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za informaci. Situace s dodáním nás velmi mrzí. Bohužel Vámi uvedený negativní bod s doručováním je potřeba sdělit přímo PPL. Doporučuji Vám tedy sepsat reklamační stížnost, že Vám doručení na Parcel Shop nevyhovovalo a proč. (ve stížnosti nezapomeňte uvést č. zásilky, jejíchž doručení mají přezkoumat). Věřím, že se PPL z toho poučí a příště budete spokojena s nákupem a doručením po všech stránkách. Pěkný den. Andrea
LZ
06.03.2024 10:39 Lenka Z.

Na eshopu VasChovatel.cz nakupuji pravidelně a většinou jsem velmi spokojená. Tentokrát se to ale moc nepovedlo. Objednávala jsem velký pytel (11,4kg) a malý (1kg) různých granulí a OBA BYLY v balíčku OTEVŘENÉ :( ten velký prostě praskl ve svaru, což bych snad ani neřešila, ale malý pytel granulí měl normálně USTŘIŽENÝ ROŽEK :( Z pytle nebylo odebráno, váha byla ok a jen proto jsem nakonec zásilku nereklamovala, nicméně samozřejmě načaté balení má vliv na čerstvost granulí - nejmíň ty nahoře byly prostě trochu oschlé. Prosím, dávejte na to pozor. Pokud by se toto mělo opakovat, musela bych začít nakupovat jinde.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za informaci, že bylo balení poškozeno. Budeme vždy rádi, když se s námi podělíte o fotodokumentaci na info@vaschovatel.cz, abychom to měli podloženo pro kolegy z expedice. Za situaci se velmi omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Věřím, že příště bude vše v pořádku. Pěkný den. Andrea
JB
02.03.2024 10:44 Jan B.

V minulosti nad určitou částku jsem nemusel platit poštovné.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za objednávku a sepsání recenze. V minulosti také náklady na odeslání zásilky nebyly tak enormní jako jsou v dnešní době... ;-)

Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 88 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny).

Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ.

Pěkný den. Andrea
PH
27.02.2024 10:42 Petr H.

Vzhledem k tomu,ze jsem davala poznamku kdy poslat a ta nebyla zohlednena,tim padem jsem mela problem s prijetim zbozi.priste zvazim jineho dodavatele.vrabcova

Reakce e-shopu

Dobrý den, poznámky s ohledem na množství objednávek nelze zohledňovat. :-( Kdyby si každý určoval, kdy chce objednávku odeslat, tak se nám na expedičním skladě kupí spousta balíků, které není možné ten den odeslat. Věříme, že toto naše stanovisko chápete. Číslo zásilky jste měla k dispozici den před doručováním. Mohla jste si s přepravcem domluvit doručování v jiný termín nebo uskladnění na výdejní místo.

Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Doufáme, že se na nás přeci jen v budoucnu obrátíte. Pěkný den. Andrea
DL
26.02.2024 20:15 Dana L.

nefunguje pumpička s lososovým olejem. Musím nalévat ručně.

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se při přepravě tato nemilá situace může stát. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html).

Za situaci se omlouváme a jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
ID
23.02.2024 11:12 Iva D.

Písek pro činčilu jsem měla vysypaný, praskla dóza, byl v krabici na dně, pod granulema pro psa

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel se toto stává. Je potřeba si před objednáním uvědomit, že Váš balík bude vážit přes 35 kg a že během cesty z expedičního skladu k Vám bude několikrát přemisťován z místa na místo. Ať se kolegové z expedice snaží balit, jak nejlépe dovedou, tak se někdy stane, že i tak se drobnější zboží celkovou hmotností "rozdrtí". Pro příště doporučuji vytvořit pro těžké zboží objednávku zvlášť a pro drobné zboží také tak. Sice budete platit 2x poplatek za přepravu, ale budete mít jistotu, že se drobné zboží neponičí.

Jako kompenzaci od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
JC
13.02.2024 15:59 Jana C.

Přijde mi dost divne ze pokud udělám objednávku za 5 tisíc ze platím ještě poštovné .nechtělo se mi dal hledat na netu další granule a tak sem teda nakonec vzala zde ale určitě naposledy ,všude jinde mají od 1500 Kč odeslání i dobírku zdarma,jinak zbozi došlo rychle a v pořádku tak palec nahoru

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za objednávku a sepsání recenze.

Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 88 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny).

Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ.

Pěkný den. Andrea
LB
10.02.2024 19:08 Lenka B.

Objednávka byla na 2 pytle 15kg granulí ve dvou balících, z důvodu přepravních podmínek. Opět mi balení přišla dohromady v jedné krabici. Zde se mi opakovaně stalo, že dopravce nedoručil / z důvodu vysoké hmotnosti /zásilku do místa bydliště a pak jsem musela složitě řešit vyzvednutí

Reakce e-shopu

Dobrý den, netuším, o jakých přepravních podmínkách mluvíte (poznámce v obj. není možné vyhovět). Objednala jste v jedné objednávce multipack granulí s dárkem (2x 15 kg + kapsičky), ale nikde v Obchodních podmínkách neuvádíme možnost, že si zákazník může zvolit, jak mu má být zásilka dopravena (mimo výběru přepravce). V rámci jedné objednávky balíme dle Smluvních podmínek s přepravci zboží do jedné krabice až do hmotnosti 50 kg (tzn. 2x 15kg pytel rozhodně nebudeme balit zvlášť a hradit dražší přepravné pro "vícebalíkové" zásilky - zásilka rozdělena do více balíků). Pokud chcete zboží ve 2 samostatných krabicích, tak si příště vytvořte 2 objednávky po 1 pytli a uhraďte 2 poplatky za přepravu. Děkujeme za pochopení.

Pěkný den. Andrea a celý tým
MC
09.02.2024 09:52 Miroslav C.

Vše bylo vpořadku

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Budeme tedy doufat, že příště budete spokojen na více než 2*. :-) Pěkný den. Andrea a celý tým
IP
08.02.2024 11:16 Iva P.

S Vaší firmou jsem byla spokojená. S čím jsem ale byla velice nespokojená byla práce kurýr z doručovatelské firmy. Napsali, že zakázku budou doručovat mezi 13. a 15.hodinou (na což jsem byla pripravena). Kurýr ale volal už po 11. hodině, kdy jsem doma nebyla, a když jsem jeho volání nepřijali, tak usoudil, že to u nás nemá cenu a zásilku nechal na doručovací místě PPL, takže jsem musela sehnat osobu s autem, aby mi pro to zajeli. Balik byl hodne tezky. Já sama jsem totiž invalidní, a proto jsem požadovala dodání domu. Na PPL jsme stížnost napsali, ale protože byla zásilka už vyzvednuta, tak v tom neviděli žádný problém a jen se omluvili. Snad to bude příště lepší.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za informaci. Situace s dodáním nás velmi mrzí. Jsme rádi, že naše služby oceňujete a (jako jedna z mála) rozdělujete fakt, že stížnosti na doručování zásilky je potřeba řešit s přepravcem (resp. vznést stížnost s popisem konkrétní události přímo u přepravce). Věřím, že se PPL z toho poučí a příště budete spokojena po všech stránkách. Pěkný den. Andrea
PJ
07.02.2024 11:47 Pavel j.

V balení byl papír s informací, neplaťte, zboží již zaplaceno, ačkoliv jsem platil na dobírku a službu si takto objednal. Byl jsem milně informován, vzniknul chaos.

Reakce e-shopu

Dobrý den, omlouváme se za zmatení. Takto odesíláme faktury s dobírkou již několik let a jste první, kdo se nám ozývá, že ho to zmátlo... :-) Dobírka se vždy platí při převzetí zásilky (bez úhrady by Vám ji kurýr nevydal). Na faktuře je tato informace ("Neplaťte. Uhrazeno.") převážně pro nakupující na IČ (firmy), aby platba neproběhla při zaúčtování dvakrát - jednou na dobírku a podruhé na účet. Pěkný den. Andrea
MH
02.02.2024 10:44 Miluše H.

Ceny sice hezké, ale dlouhá doručovací doba a granule přišly otevřené, možná by chtělo ještě omotat folii

Reakce e-shopu

Dobrý den, Vaše objednávka z nedělního odpoledne byla doručena ve čt. Zásilku jste tedy měla dodanou 4. následující den. Dle OP expedujeme většinu objednávek do 2 následujících pracovních dní, takže 3. pracovní den je doručováno. Bohužel se u Vaší obj. objevil blíže nespecifikovaný důvod, kvůli kterému byla expedice o den prodloužena.

Moc se za tuto situaci (stejně tak za otevřené granule) omlouváme. Jako kompenzaci přijměte slevový kód CSOB200, který platí pro jakoukoliv únorovou obj. v min. hodnotě 1 000 Kč). Pěkný den za celý kolektiv přeje Andrea.
MV
30.01.2024 10:42 Michal V.

Zpožděné dodání zasilky

Reakce e-shopu

Dobrý den, omlouváme se za prodlení v odeslání Vaší objednávky. Věříme, že příště se tak nestane a budeme expedovat v běžném čase, a to do 2 následujících pracovních dní. Pěkný den. Andrea
 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše