Hodnocení e-shopu
Jak nás vidí naši zákazníci?
Nejsem spokojen, prislo uplne jine zbozi nez jsem si objednal.....granule jsem mel spocitane na 5 dni ze to vyjde nez dojdou nove.....a ono prijde neco jineho...takze nas mazlicek pes bude stradat ponevadz nechceme jej cpat jinyma granulema.....kdyby aspon bylo jako omluva nejaky pamlsek......
Vše přišlo v pořádku a rychle
Je to bohužel na malé plemeno, nikoli na střední jak bylo uvedeno.
deky mě zklamaly, očekávala jsem vyšší kvalitu
Dobrý den, bohužel v této objednávce nebyly kureci prsa na buvolí tyčinky v pořádku, mnohem tmavší barva masa a divná vůně
Velmi spokojeni
Bohužel jsem objednala granule pro psa a přišly mi úplně jiné granule ,chyba v balení objednávky,takže jsem velmi nespokojená.
Mrzi me ze tentokrat byl problem s dorucenim zasilky. Vzdy jsem byla spokojena ale ted zasilka nedorazila. Z baliku nekde upadl stitek s nikdo nevedel komu patri. Vi, ze za to muze castecne posta, ale tak by jste meli mit stitky lepe prilepene, zabezpecene. Nicmene balik se nakonec nasel a verim ze to byla ojedinela situace.
Sušený buvolí roh je bohužel absolutně nevhodný na žvýkání proti prevenci zubního kamene, jak nabízíte na vašich stránkách. Po chvíli se začne lámat na ostré štěpky a psovi tekla po kousání krev z tlamy. Za mě naprosto nevhodné tento produkt prodávat.
nedostal slevu
Bohužel jsem byla nespokojená. Kartáč, který jsem objednala tak strašně škrábe, že se s ním pes učesat nedá. Šampón s norkovým olejem, který jsem si objednala změnil recepturu a přišel mi s makadamovým olejem. A díky vysoké ceně dopravy se i nevyplatí objednávku vrátit. tento e-shop bohužel nedoporučuji. Téměř celá objednávka poletí do koše.
Poslali jste e-mail, že už mám objednané zboží doma, tak ať vás ohodnotím. Není co hodnotit, protože ji doma bohužel stále nemám.
Aniž bych obědnal opakovanou dodávku, společnost Váš Chovatel zaslal objednávku již 3 x. Na info lince mi bylo sděleno, že mi nepomůžou a že musím sám kdesi zrušit opakovanou objednávku. Přestože jsem nic nenanešel a nejsem si vědom opakované nabídky, nahlédl do menu tři nezávislí lidé a také nic nenašli.
Objednání + dodání super,ale rozměry obojku jsou větší,než se píše
Nejsem spokojen s rychlostí dodávky. V neděli objednané i online zaplacené zboží, označené "skladem", které jsem potřeboval co nejdříve, bylo předáno dopravci až ve čtvrtek.
V úterý minulého týdne jsem vybrala Granule, zaplatila. E-shop mi zaslat mail až ve čtvrtek, že granule nejsou - hned reaguji, volám a tedy chci jiné granule, aby měl pes co jíst aspoň v pátek. Okamžitě jsě doplatila dražší granule a paní na infolince mi řekla že vlastně neví kdy mi balík dorazí- určitě ještě v pátek ale taky může přijít až v pondělí - granule co odesílatele do druhého dne mi nakonec přišli až v úterý, týden po objednávce a jejím uhrazení.
Arogantni pani po telefonu. Chcel som vymenit velkost u jedne polozky ale nakoniec vsechno vratim a koupim to jinde. Odporucam skusit mysteryshopping ako sa spravaju k zakaznikom jine eshopy.
Velmi spokojen
Dobrý den , musím Vám oznámit, že jsem docela rozčarovaná. Objednala jsem si 5 krmítek na lojovou kouli-spirála se stříškou, ale u 3 chyběla stříška, ale fakturováno bylo krmítko se stříškou. Doufám, že vše uvedete dopořádku. Hezký den Pauerová
Bylo by dobré promyslet ,že mléko pro štěňata,hlavně ten umělý ,, belíček " ,opravdu nevydrží 15kg granulí.
Dlouhý termín dodání i když na stránkách mate skladem. Nikdo me nekontaktoval o prodloužení termínu a musel jsem 2x urgovat. S pozdravem Stanislav Fidler
Kloubni vyziva pro kone dodana s expiraci necele 2 mesice, uplatnena reklamace, cekam na vyrizeni
Špatná komunikace z vaší strany. Nepříjemná slečna po zavolání.
Vím, že neposkytujete výmenu zboží, když nesedí velikost. Je to škoda, příste nakoupím jinde.
Mrzí mě to, ale tentokrát jsem s objednávkou nebyla spokojena. Oba pytle 18kg granulí prasklé ve švu. Teď jen doufat, že se mi nezkazí. Oba kyblíčky s ňamkama taky prasklé a úplně. Ještě byly kusy umělé hmoty uvnitř. Čmuchací kobereček přišel taktéž v rozložené krabičce. Na to, že to byla objednávka skoro za 6 tisíc, představovala jsem si to jinak. Stačilo dát třeba ten zbytek menších věcí do druhé krabice. Teď je to všechno zničené.
Nejsem spokojena. Rampa nejde dibře uchytit k okraji,podoěra rampy je úzká,nejde ukotvit,kolotoč je křivý a drží ho slabý plast. Jsem zklamaná. Petruželková
Objednal jsem plyšového králíka ve velikosti 15 cm a plyšového ježka o velikosti 17 cm ... králík není v uváděné velikosti kterou uvádíte a vypadá vedle ježka jako klíčenka,pro Jevíčka né moc ideální hračka, což mě mrzí
BOHUŽEL JSEM VELMI NESPOKOJENÁ, MĚLA JSEM OBJ. MASO SUŠENÉ,TO BYLO V POŘÁDKU,ALE VANIČKY S MASEM BYLI VYTEKLÉ A STRAŠNĚ ZAPÁCHALI.NA KRABICI NEBYLO OZNAČENÍ KŘEHKÉ ZBOŽÍ A ANI V KRABICI NEBYLI VANIČKY NIJAK UPEVNĚNÉ ABY NEMOHLI CESTOVAT.VANIČKA JE UZAVŘENA ALOBALEM A ZŘEJMĚ JAK CESTOVALI PO KRABICI TAK POVOLIL ALOBAL A TEKLO TO DO KRABICE.JE MOŽNÉ TO NEJAK
Zboží dodané za jiné ceny než v eshopu. Zveřejněná množstevní sleva, ve skutečnosti žádná. Hrazdil
Objednala jsem si 6kg Acana žradlo. Balik vážil 5,1 kg dle pošty..tak nevím kdo lze zákazníkům….