Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Calibra EN NEW - propagace
Fitmin - akce 04/24 - konzerva ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
67 081 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
57 352x 7 603x 1 180x 492x 454x

Jak nás vidí naši zákazníci?

FS
13.01.2024 11:00 František S.

Poprvé to bylo v pořádku ale podruhé mi neposlali celou objednávku ale zaplatil sem celou.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tato situace nás mrzí. Pokud jste tak doposud neučil, tak se obraťte na reklamační odd. skrz e-formulář, který najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html

Pěkný den. Andrea
GM
10.01.2024 11:02 Gabriela M.

Moje objednávka byla objednana na adresu s dobirkou,rano dopravce napsal esemesku že se dostavi od 11hdo 13h a nikdo vn tom čase nepřijel a pak poslali zp že zasilka je uložena na vyzvednuti v PPL ParcelShopu.A tet schanějte někoho aby vam to vyzvedl

Reakce e-shopu

Dobrý den, Vaše zkušenost s přepravcem nás mrzí. Prosím, napište tuto svou nemilou zkušenost na jejich Zákaznický servis. Pokud Vás kurýr nekontaktoval, což je jeho povinnost, tak je chyba na jeho straně. Věřím, že si jeho zaměstnavatel na základě Vašeho podnětu na chování kurýra posvítí a příště již bude vše v pořádku. Pěkný den. Andrea
MM
06.01.2024 11:29 Martin M.

Dlouhá dodací lhůta, produkt se ukazuje skladem a každý den se akorát tak posouvá doručení, kdyby se nedotazuji, nevěřím v doručení další den a jako omluva nabídka slevového kódu, který rozdáváte každému...

Reakce e-shopu

Dobrý den, důvod prodlevy v odeslání Vám byl sdělen 4.1.2024 na on-line podpoře - bohužel na přelomu roku z technických důvodů nefungovaly externí sklady 100%, a to především kvůli napojení skladových zásob a legislativní změny DPH.

Zároveň jste o informaci, že ke konci roku dochází k prodloužení doby v expedici zásilek, byl před odesláním Vaší objednávky (čt 28.12.2023 v dopoledních hodinách) informován skrz OP. Předpokládám, že bod 5.1 jste četl.

Mimochodem bylo objednáno 28.12.2023 a odesláno 4.1.2024. Vyexpedování tedy proběhlo 4. následující pracovní den, což není o tolik déle než v běžném provozu, kdy expedujeme do 2 následujících pracovních dní od objednání.

Pěkný den. Andrea
HF
05.01.2024 14:27 Helena F.

Dodání strašně dlouho

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání této recenze.

Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru... Objednávku jste provedla 22.12. (pátek) po 11h, z čehož vyplývá, že z důvodu víkendu a státních svátků mohla být obj. expedována nejdříve 27.12.2023.

Jelikož jste ovšem objednala zboží (granule Julius K-9), které celoročně máme skladem na externím skladě (nikoliv na expedičním - takové zboží je ozn. "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na leden 2024, kdy nám byly produkty svezeny z externího skladu.

Dle záznamu u PPL byla zásilka doručena dne 3.1.2024 (5. následující pracovní den od objednání). S informaci, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní, jste před odesláním objednávky souhlasila (bod 5.1 v OP), takže tato negativní recenze (jednohvězdičková) není z našeho pohledu moc adekvátní.

Pro příště doporučuji neobjednávat těsně před svátky (a koncem roku). Tato situace se totiž každoročně opakuje, takže by i za rok nejspíš nastala tato nemilá situace s dlouhou dobou doručení. Mějte se hezky a samozřejmě se budeme těšit na další objednávky, které budou doručeny za kratší dobu než tentokrát. Andrea
KM
05.01.2024 12:28 Kamil M.

U této objednávky dlouhá dodací lhůta

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání recenze.

Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru... Objednávku jste provedl 22.12. (pátek) po 10h, z čehož vyplývá, že z důvodu víkendu a státních svátků mohlo být expedováno nejdříve 27.12.2023. Jelikož jste ovšem objednal zboží (granule Lyopet), které celoročně máme skladem na externím skladě (nikoliv na expedičním - takové zboží je ozn. "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na leden 2024, kdy nám byly produkty svezeny z externího skladu.

Dle záznamu u PPL byla zásilka doručena dne 4.1.2024 (6. následující pracovní den od objednání). S informaci, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní, jste před odesláním objednávky souhlasil (bod 5.1 v OP), takže tato negativní recenze (jednohvězdičková) není z našeho pohledu moc adekvátní.

Pro příště doporučuji neobjednávat těsně před svátky (a koncem roku). Tato situace se totiž každoročně opakuje, takže by i za rok nejspíš nastala tato nemilá situace s dlouhou dobou doručení. Mějte se hezky a samozřejmě se budeme těšit na další objednávky, které budou doručeny za kratší dobu než tentokrát. Andrea
04.01.2024 10:40 Hana Š.

Dlouhé dodání

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze.

Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru... Objednávku jste provedla 22.12. (pátek) v 16:42, z čeho plyne, že nejdříve mohlo být expedováno 27.12.2023. Jelikož jste ovšem objednala některé zboží, které celoročně máme skladem na externím skladě (nikoliv na expedičním - takové zboží je ozn. "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na 2.1.2024, kdy nám byly produkty svezeny z externího skladu. Doručeno bylo ihned následující pracovní den, a to ve st 3.1.2024. To, že v Obchodních podmínkách je informace, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní asi nemusím zmiňovat, protože jste si určitě OP před objednáním prostudovala... ;-)

Přeji pěkný den a pro příště doporučuji neobjednávat těsně před svátky a koncem roku. Andrea
21.12.2023 12:03 Vladimíra Š.

Nespokojena, za cenu uvedenou v eshopu za 12+2 kg granulí poslali balení 12kg.

Reakce e-shopu

Dobrý den, moc se omlouváme. Akční nabídka u Brit Care Adult Medium 12+2kg již skončila a bohužel se Vaše objednávka odbavila s klasickým balením. Ozvěte se na info@vaschovatel.cz nebo vyplňte reklamační formulář. Kolegyně Vám vystaví slevový kupon nebo nabídne jinou kompenzaci. Moc se omlouváme. Pěkný den. Andrea
MK
21.12.2023 11:12 Marie K.

Nespokojena, objednávka dorazila na mou adresu, místo výdejního místa a v balíku zcela chybí jeden zaplacený výrobek.

Reakce e-shopu

Dobrý den, prosím, důkladně překontrolujte i výplňový materiál. Mnohdy se stává, že zboží je zabaleno tak důkladně, že se jeví jako výplň, ale je uvnitř (pokud se to týká nějaké drobnosti, tak je to vysoce pravděpodobné). Případně reklamujte přes e-formulář k reklamaci.

Co se týče doručení na jinou adresu než jste chtěla... Vzneste svoji stížnost na PPL. Z naší strany bylo expedováno do PPL výdejního místa - Mírové nám. 66 Štětí, 41108 BROŽ - VÁPENÍK. Nejspíše byla výdejna kapacitně na max. a nemohla tak Váš balík uskladnit.

Pěkný den. Andrea
VP
17.12.2023 16:13 Viktória P.

Za opavdu malý balíček ( 2 obojky+ pláštěnka) jsem platila postovne 188Kč. Velikost pláštěnky neodpovídá, vrácení zdarma není. Obchod jsem vyzkoušela, už zde nenakoupím.

Reakce e-shopu

Dobrý den, původně jste si zboží objednala na prodejnu s doručením ZDARMA. Poté jste požadovala změnu a zaslat zboží na Vámi určenou adresu. Jelikož jste neměla objednávku uhrazenou, tak kromě poplatku za přepravu (139 Kč), jste musela navíc uhradit doběrečné (49 kč). To je běžný postup i u konkurenčních prodejců. Info o tom, jak vrátit zboží je uvedeno v OP, se kterými jste souhlasila. Nevidím tedy problém, že byste o něčem nebyla informována před nákupem.

Pokud nám dáte ještě v budoucnu šanci, využijte dopravu ZDARMA se slevovým kódem DOPRAVAZDARMA (podmínkou je ovšem nákup nad 1 499 Kč). Pěkný den. Andrea
KS
16.12.2023 12:07 Kristýna S.

Objednávku jsem provedla v pondělí a balík mi došel až v pátek, chápu že doprava je teď prehlcená kvůli Vánocům, ale přeci jenom je to fakt dost dnů.

Reakce e-shopu

Dobrý den, objednala jste v pondělí 11.12. po poledni a zásilka byla expedována ve čt 14.12. a doručována v pá 15.12. - v předvánočním období doručení 4. pracovní den od objednání je z důvodu vytíženosti expedientů a přepravců (alespoň v to doufáme) pochopitelné.

Běžně expedujeme do 2 následujících pracovní dní. Ve Vašem případě jsme expedovali zásilku 3. pracovní den od objednání. O skutečnosti, že se koncem roku doba doručení může prodloužit jsou zákazníci informování v Obchodních podmínkách, se kterými před nákupem souhlasí.

Děkuji za pochopení a za celý tým přeji pěkné prožití svátků. Andrea
JB
15.12.2023 11:17 Jitka B.

Je mi líto, ale musím reagovat na dodané zboží takto. Opětovně jste mi poslali lososový olej s expirací za dva měsíce, tzn. že ho více než polovinu vyhodím a není to poprvé. V minulosti jsem si objednala menší balení (nyní nebylo skladem) a ani to se mi nepodařilo vypotřebovat a asi 1/3 jsem vyhodila. Když jsem u vás začala nakupovat - cca před 6-ti lety, nic takového se mi nestávalo. Chápu, že potřebujete produkty prodat, ale je to na úkor zákazníka a to se mi nezdá fér. Jinak jsem s obchodem , s doručením i s produkdy i s komunikací spokojena ikdyž se ceny zvýšily, ale to je dnes běžné.

Reakce e-shopu

Dobrý den, datum exspirac eneovlivníme. Příště se před nákupem optejte na info lince. Kolegyně Vám situaci s exspirací prověří. Popř. doporučuji ještě optat se přímo u výrobce Vámi zakoupeného lososového oleje. Mnoho výrobců totiž uvádí pouze doporučené datum spotřeby, ale bez problémů jej můžete užívat dalších x měsíců (za předpokladu správného uskladnění). Pěkný den. Andrea
LO
14.12.2023 16:06 Lenka O.

E-shop nedodal jeden produkt - obleček pro pejska, reklamaci uznal s dodáním do týdne. Nestalo se tak a e-shop přestal komunikovat e-mailem, volala jsem, prý paní neví, kdy mi zboží přijde. Stále čekám, zboží jsem již platila.

Reakce e-shopu

Dobrý den, kolegyně ze Zákaznického centra Vaši reklamaci urguje u expedientů. Omlouváme se za delší prodlení ve vyřízení reklamace, které je způsobeno celkovým vytížením dodavatelů, expedientů i kurýrů ke konci roku. Jako drobnou kompenzaci využijte slevový kód pro Váš další nákup (kód bez uvozovek "BR100" platí do konce roku). S velkou omluvou přeji pěkný den. Andrea
VH
14.12.2023 11:44 Václav H.

Datum expirace pouze do poloviny února při objednání 2*17 kg granulí. To se do té doby nestihne spotřebovat ani jeden pytel granulí.

Reakce e-shopu

Dobrý den, do 14 dní od převzetí zásilky můžete Odstoupit od kupní smlouvy. E-formulář pro odstoupení naleznete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/odstoupeni-od-smlouvy.html Pěkný den. Andrea
JK
14.12.2023 11:33 Jakub K.

Neuznaný slevový kupon, přestože byl platný.

Reakce e-shopu

Dobrý den, důvod neuznání je prostý - nezadal jste kupón do pole "Uplatnit slevový kód". Kopíruji dále reakce viz heureka.cz. Pěkný den. Andrea

===

Dobrý den.
Kód, který jste uvedl do poznámky, nebyl akceptován, protože jste ho řádně neuplatnil. Je potřeba slevové kódy zadávat tam, kam se má. V případě nákupu u nás do pole "Uplatnit slevový kód", které najdete pod soupisem objednávaného zboží.

Váš slevový kód, který jste si vygenerovat u našeho partnera Royal Canin, bude platný dokud ho řádně neuplatníte (resp. dokud akce s RC neskončí). Uplatněte ho tedy v příštím nákupu. Pokud nebudete vědět jak, tak se ozvěte na náš Zákaznický servis.

S pozdravem za celý kolektiv e-shopu VášChovatel.cz
Andrea
13.12.2023 11:35 Marta Š.

Se zbožím jako vždy 100% spokojenost, ale bohužel mi byla zásilka doručena místo na adresu na vydejni místo ppl i přesto ze vždy mám uvedenou stejnou adresuni telefonní číslo. Nebyl by to až takový problém kdyby zásilka nevazila 20 kilo, to pak nedokážu odtáhnout někam sama do auta. Tak doufám ze už se to nestane, jinak bych musela změnit dodavatele. Jinak jsem s vašim obchodem dlouhodobě spokojena.

Reakce e-shopu

Dobrý den, Vaše zkušenost s PPL nás mrzí. Prosím, napište tuto svou nemilou zkušenost na jejich Zákaznický servis. Pokud Vás kurýr nekontaktoval, tak je dozajista chyba na jeho straně. Věřím, že příště bude vše v pořádku. Pěkný den. Andrea
IT
12.12.2023 11:20 Ivana T.

Mrzí mne, ale byla jsem nespokojena. Žádala jsem o pomoc a radu ohledně botiček pro psa. Vaše pracovnice mi řekla, že si mám stahnout příslušné obrázky tlapek a 3cm tlapka odpovídá Medium. Dle rady jsem tak učinila a přišly botičky na slona. Udivuje mě že pracovnice neví,že jsou rozměry v palcích. Někomu botičky věnuji. Nemám čas s reklamací a dalším odesíláním. Mrzí mne to, ne jen k vůli financím. I. Tučková.

Reakce e-shopu

Dobrý den, paní Tučková. Prověřila jsem konverzaci s Vámi ze dne 8.12.2023 a v 10:54 Vám bylo upřesněno, že se nejedná o cm, ale o palce (na což byste přišla sama, kdybyste si zaslaný návod vytiskla a postupovala dle pokynu, že máte tlapku porovnat...došla byste k tomu, že velikost MEDIUME skutečně 3 cm neodpovídá).

Objednala jste až po této informaci, a to v 10:57. Dodatečně jste se ještě v 14:00 optala na možnou změnu v objednávce, na což Vám bylo v 14:02 odepsáno, že pro změnu v objednávce máte kontaktovat zákaznickou linku (nebo info mail) a pokud změna bude možná, tak Vám ji kolegyně provedou.

Za vzniklou škodu se samozřejmě omlouváme. Jako drobnou kompenzaci Vám tímto poskytujeme na další nákup slevu (uplatněte do konce roku kód "AKCE100"). Pěkný den. Andrea
EB
08.12.2023 13:22 Eva B.

Objednávka stále nedorazila

Reakce e-shopu

Dobrý den, Vaše objednávka byla zaslána přes ČP dne 5.12.2023. Dle údajů u sledování Vaší zásilky byla zásilka dodána dne 7.12.2023. Hodnotila jste dne 8.12.2023, takže byste zásilku měla mít doručenou. Pokud tomu tak není, kontaktujte zákaznický servis České pošty a zjistěte, kde se zásilka nachází. Popř. Vám sdělí, kdo zásilku přebral. Pěkný den. Andrea
PG
02.12.2023 20:27 Pavel G.

Chybi mi jeden balicek pamlsku pro psy. Konkretne magnumDuck sandwich 250g. Za kladne vyrizeni predem dekuji. Gargulak

Reakce e-shopu

Dobrý den. Moc nás situace mrzí. Jestli jste tak již neučinil, tak Vás poprosím, abyste vyplnil reklamační formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (doplňte o fotodokumentaci zásilky z převzetí). Kolegové se Vám neprodleně ozvou s možností kompenzace. S velkou omluvou za tuto situaci zdraví Andrea.
BP
26.11.2023 17:05 Bc.ilona P.

záměna zboží

Reakce e-shopu

Dobrý den, prosím, kontaktujte naše call centrum. Kolegyně tento problém vyřešení. Moc se za tuto situaci omlouváme. Pěkný den. Andrea
SV
24.11.2023 11:32 Silvie V.

Doručeno na jinou adresu zboží poškozeno zalepeno obyčejnou páskou granule rozsypány obsluha velice neochotná a nepříjemná

Reakce e-shopu

Dobrý den, ve sledování Vaší zásilky u PPL žádnou změnu doručovací adresy (resp. výdejny) nevidím. Pokud Vám ji kurýr doručil jinam než jste chtěla, tak tuto skutečnost reklamujte u zákaznického centra PPL. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
RR
17.11.2023 13:10 Roman R.

Balíček byl poškozen

Reakce e-shopu

Dobrý den. Prosím, vyplňte reklamační formulář (https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) doplněný o fotodokumentaci zásilky při převzetí. Kolegové se Vám neprodleně ozvou s možností kompenzace. S velkou omluvou za tuto situaci zdraví Andrea.
OK
15.11.2023 21:07 Ondřej K.

Nesmyslně předražená doprava.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Děkujeme za zhodnocení.

1) Je potřeba si uvědomit, že někteří prodejci jedou politiku "Budeme mít dopravu ZDARMA, protože to dobře zní (ale produkty dražší)." a někteří (jako my) preferují to, že budeme mít zpoplatněnou dopravu, ale produkty levnější. Suma sumárum poplatek za dopravu ani zdaleka nepokryje veškeré náklady, které jsou s expedicí zásilky spjaté.
2) I u nás můžete mít dopravu ZDARMA. Stačí řádně uplatnit slevový kód DOPRAVAZDARMA. Více informací, jak tento slevový kód využít, najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/p/9-dopravazdarma.html

Pěkný den. Andrea
JB
08.11.2023 14:08 Jiří B.

Zasilku jsem neobdrzel.

Reakce e-shopu

Dobrý den, Vaše zásilka se vrátila zpět odesílateli. Dle domluvy s kolegyní z info linky/mailu je zásilka opětovně odeslána příjemci. Nové poslání můžete sledovat u PPL pod č. 41251351287. Pěkný den. Andrea
EK
08.11.2023 10:58 Emilie K.

Nedostatečně popsané velikosti u zboží,

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel mnohdy bližší informace neposkytuje ani výrobce, takže neověřené informace skutečně nemůžeme uvádět u nás na e-shopu.

Z hlediska kapacity našeho expedičního skladu oblečky a jiné produkty nemáme naskladněny ve všech velikostech k dodatečnému přeměření. Pro více informací ke konkrétnímu produktu doporučuji prohlédnout webovky výrobce nebo napište na on-line chat a pokusíme se Vám neprodleně poradit.

Pěkný den. Andrea
TB
03.11.2023 14:58 Tereza B.

Dostala jsem od Vás dárek a moc za nej dekuji, jen je skoda, ze ho vůbec nevyuziju. Svoji kočce kupuju veterinární řadu, protoze nic jiného nesmí, takže dárek v podobě jiných granuli pro mě vlastně dárek není.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu na nákup. Je nám ovšem líto, že hodnotíte nejnižším počtem hvězdiček, když suma sumárum jste evidentně se svým nákupem spokojená, jen Vám nevyhovuje dárek, který Vám byl zaslán ZDARMA v rámci našich spoluprací s partnery. Věříme, že si poradíte, co s darovanými granulemi udělat... A my pro Vás máme malý tip! Myslíme si, že v některém z útulků ve vašem okolí je rádi využijí. :-) Pěkný den. Andrea
IR
01.11.2023 12:58 Iveta R.

Dobrý den, bohužel musím napsat, že již po několikáté jsem dostala konzervy s prošlou trvanlivostí.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Za tuto situaci se velmi omlouváme. Prosím, vyplňte reklamační formulář (https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) doplněný o fotodokumentaci, kde je datum exspirace uvedeno. Kolegové se Vám neprodleně ozvou s kompenzací. Ještě jednou velká omluva. Pěkný den. Andrea
25.10.2023 08:58 Jana Č.

hnus

Reakce e-shopu

Dobrý den, Jano. Budeme rádi, když nám sdělíte bližší důvody Vaší nespokojenosti okomentované jako "hnus" (napište na info@vaschovatel.cz). Rádi se z nich ponaučíme do budoucna. Pěkný den. Andrea
VK
24.10.2023 10:58 Vladislav K.

expedice ihned, fajn. česká pošta neštěstí, jak může v dnešní době přepravní společnost vzít balík do přepravy 17,10. a doručit jej 23.10. nechápu, do tý společnosti by měl přestat stát pumpovat peníze a nechat ji umřít.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za reakci na nákup. U Balíkoven (potažmo PPL Parcel Shopů) je potřeba zohlednit i fakt, že může být výdejna plná a kvůli kapacitě tedy není možné provozovatelem tohoto místa převzít zásilku od kurýra. Proto je uskladnění ve vybrané výdejně možné až později. Změnu výdejního místa si můžete vyjednat individuálně u přepravce. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
EF
20.10.2023 10:36 Eliška F.

Dostala jsem za poslední objednávku kód na 10% slevu (MEGAHLAD100) a nefungoval, prý už jsem ho dříve použila, což není pravda. Je to už druhý kód, který nefungoval.

Reakce e-shopu

Dobrý den.
a) Slevový kód MEGAHLAD100 není na 10% slevu, ale jedná se o slevu v hodnotě 100 Kč.
b) Slevový kód MEGAHLAD100 jste využila již 06.07.2023 v 11:57 (před 106 dny). Je platný pouze na jednu objednávku u konkrétního e-mailu. Tudíž jej znova použít nemůžete.

V e-mailu, ve kterém tento kód nabízíme, máte info, že v případě, že jej už nemůžete použít, že si můžete napsat na on-line podporu o jiný (aktuálně platný) kód. Jak se říká... "Líná huba - holé neštěstí." Tudíž Vaši recenzi bereme za zcela bezpředmětnou. Pěkný den. Andrea
MP
14.10.2023 10:53 Marta P.

Nespokojenost

Reakce e-shopu

Dobrý den, Marto. Budeme rádi, když nám sdělíte bližší důvody Vaší nespokojenosti. Rádi si z nich ponaučíme do budoucna. Pěkný den. Andrea
 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše