383 800 199
Brit Fresh 400g - AKCE 5+1
Fitmin - propagace

Reklamace

Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.

Reklamace dodaného zboží:

Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:

  1. Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a spolu s reklamačním formulářem nám je zaslat na naší e-mailovou adresu info@vaschovatel.cz. Do formuláře, prosím také vyplňte Váš navrhovaný způsob reklamace.
  2. Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si špatné zboží u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit reklamační formulář, která nám zašlete na náš e-mail info@vaschovatel.cz
  3. Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné opět neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a spolu s vyplněným formulářem, do kterého uvedete, které zboží chybí, zaslat na náš e-mail info@vaschovatel.cz.
  4. Prošlá expirační doba – i to se bohužel občas stane, i když samozřejmě zboží neustále prověřujeme a kontrolujeme. Pokud Vám tedy doručíme zboží s prošlým datem spotřeby, opět je nutné vyplnit reklamační formulář, který nám zašlete na e-mail info@vaschovatel.cz. Poté bude z naší strany objednán pro dané zboží svoz a následně Vám bude odeslané zboží nové.

Odstoupení od kupní smlouvy:

Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.

  1. Na této stránce dole najdete formulář na vrácení zboží, ten prosím vyplňte. Napište, zda si přejete zboží vyměnit za jiné, případně vypište číslo účtu, kam Vám bude částka za daný produkt vrácena. Vše je pak nutné zaslat na naši adresu VAPASKO s. r. o., Ke Hřišti 318, Nové Dvory, 285 31.
  2. Po převzetí zboží skladem a jeho následné kontrole Vám budou během 14 dní vráceny peníze. V případě výměny doobjednáme zboží nové, a to Vám pošleme na uvedenou adresu.

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.


V případě zcela ojedinělých reklamací zboží nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 383 800 199. Objednáme Vám svoz, který od nás máte ZDARMA.

Při svozu zásilky zpět k odesílateli je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný reklamační formulář (viz níže).

Důležité soubory ke stažení pro vyřízení Vaší reklamace:

Odstoupení od smlouvy:

V případě, že odstupujete od kupní smlouvy, přiložte k vracenému zboží vyplněný průvodní dopis.

 

Novinky a akce zasíláme zdarma

Postup, jak případně zrušit odběr novinek, naleznete v každém zaslaném e-mailu.