Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Hill´s - 03/2024 - konzervy a Ajax ZDARMA
Fitmin NP - NEW

Reklamace a vrácení zboží

Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.

V případě vracení zboží zpět na sklad odesílatele, je nutné, abyste zboží vrátil(a) zpět na naši adresu za pomocí PPL, DPD, GLS nebo ČP. Bohužel žádná Zásilkovna ani jiná podobná společnost, kde je nutné si zboží vyzvednout osobně nebude příjemcem akceptovatelná.


Při svozu zásilky zpět k nám na sklad je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.


Reklamace dodaného zboží:

Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:

  1. Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  2. Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si produkty u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  3. Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář, do kterého uvedete, které zboží chybí.
  4. Prošlá expirační doba – i to se bohužel občas stane, i když samozřejmě zboží neustále prověřujeme a kontrolujeme. Pokud Vám tedy doručíme zboží s prošlým datem spotřeby, je nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář. Poté bude z naší strany objednán pro dané zboží svoz a následně Vám bude odeslané zboží nové.

Přejít k reklamaci

Odstoupení od kupní smlouvy:

Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.

  1. Na této stránce vyplňte žádost, kterou si následně vytiskněte. Zásilky vč. vytištěné žádosti pošlete (NE jako doporučené psaní) se zbožím na adresu:
    VAPASKO s.r.o.
    Ke Hřišti 318
    Nové Dvory, 285 31.
  2. Po převzetí zásilky pracovníkem skladu (a jeho následné kontrole) Vám budou během 14 dní vráceny peníze (popř. jinak kompenzováno odstoupení od kupní smlouvy).

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.

Přejít k odstoupení od smlouvy


Před reklamací doporučujeme přečíst náš reklamační řád. V případě zcela ojedinělých reklamací zboží nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 383 800 199. Objednáme Vám svoz, který od nás máte ZDARMA.

 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše