Hodnocení e-shopu
Jak nás vidí naši zákazníci?
Vždy bylo doručení v pořádku, tentokrát ale 4 objednané salámy pro psy zničené, zřejmě při manipulaci prepravcem, ale byly pouze na volno v krabici, takže se to dalo čekat
Reakce e-shopu
Dobrý den, bohužel se toto ojediněle stává. Balík je při přepravě x-krát překládán z místa na místo a ať se kolegové z expedice snaží balit, jak nejlépe dovedou, tak se někdy stane, že i tak se drobnější zboží celkovou hmotností zásilky při přepravě "rozmáčkne".Jako drobnou kompenzaci od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
Vše došlo vpořádku a rychle
Spokojeni, až na zabaleni granuli, mohla by tam být ochranná folie kolem pytle, když člověk otevírá krabici ve které jsou granule a udělá do nich rez není to moc dobre … buď větší prostor na granule a nebo ochrana folie kolem pytle s granulemi.
Reakce e-shopu
Dobrý den. Děkujeme za zpětnou vazbu na Váš nákup. Bohužel se domnívám, že ani ochranná fólie by protržení/rozříznutí pytle nezabránila. Každopádně děkujeme za tip, jak balit objednávky. :-) Pěkný den. AndreaDobrý den, zboží dorazilo v pořádku a včas, ale pravděpodobně špatná komunikace co se týče platby
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Co se týče platby, tak problém žádný nenastal. Platba objednávky z 20.04.2024 (14:30) byla zaevidována převodem z bankovního účtu v 16h téhož dne.Jako drobný "dáreček" k další objednávce zasílám slevový kód VASCHOVATELCZ. Krásný den za celý tým přeje Andrea.
Objednávka v pořádku,ale doručení PPL hrozné, nešlo uložit na výdejní místo a po třetí hodině nechtěli doručovat,to jsem v práci.
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Co se týče uskladnění na výdejnu, tak problém byl určitě v tom, že Vaše zásilka je nadlimitní. PPL Parcel shopy jsou dle Smluvních podmínek společnosti určeny pro zásilky do 30 kg.Jako drobný "dáreček" k další objednávce zasílám slevový kód VASCHOVATELCZ. Krásný den za celý tým přeje Andrea.
Dobrý
Granule dobré psů chutnají ale doprava hrozná a drahá
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi a relativní spokojenost na 3*. :-) Jsme rádi, že zakoupené granule chutnají.O poplatku za dopravu a doběrečné je zákazník před odesláním objednávky informován. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 99 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny). Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) ZDARMA" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Pokud jste se službami zvoleného přepravce nespokojen, tak o tom informujte přímo Zákaznický servis přepravce. Doporučujeme rovnou uvést č. zásilky, aby mohla společnost PPL nebo Česká pošta prověřit konkrétní dodání. Děkujeme za spolupráci. Věříme, že tento krok povede ke zlepšení služeb přepravce.
Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Pěkný den. Andrea
Na obrázku byly k balení granulí 5 kapsicek zdarma ty nepřišly.
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Prosím, zašlete nám na info@vaschovatel.cz zpětnou vazbu, kde máme uvedeno, že ke granulím Happy Cat Sensitive Light (https://www.vaschovatel.cz/41540-happy-cat-sensitive-sensitive-light-10-kg.html) vydáváme jako dárek ZDARMA kapsičky. Takovou akci v nabídce nemáme a ani jsme neměli. Pokud jste na náš web přešla např. z Heuréky, tak obrázky na Heuréce nejsou v naší kompetenci a zobrazují se tam i snímky jiných e-shopů (tzn. i jejich akce). Děkujeme za spolupráci. Pěkný den. AndreaSe zbozim i dodanim jsem spokojeny, jen pri baleni bylo pouzito zbytecne moc plastu. Chapu, ze chcete zbozi ochranit, ale tohle mnozstvi bylo az zbytecne, navim by stejne dobre poslouzil karton. Odpadu uz tak produkujeme vic nez dost. Diky za zasilku. Mejte fajn dny.
Reakce e-shopu
Dobrý den, z důvodu bezproblémového doručení bez poškození budeme i nadále balit tak, jak naši expedienti uznají za vhodné.Bohužel se stává, že i při sebelepším zabalení, dochází vinou několika přemisťování balíku (z našeho expedičního skladu k k zákazníkovi) k poškození a přepravní společnosti se vyhýbají kompenzacím, pokud není balík řádně zabalen dle jejich pokynů. Děkujeme za pochopení.
Za celý tým přeje pěkný den Andrea.
Vadí mi, že nelze uplatnit vámi zaslaný slevový kupon s tím , že je neplatný.
Reakce e-shopu
Dobrý den, slevové kódy mají svou danou platnost. Neuvádíte, který slevový kód máte na mysli, ale předpokládám, že ten z info e-mailu, že od Vaší poslední objednávky uběhlo xx dní. Tento kód lze pro jeden e-mail uplatnit pouze jednou, o čemž je zákazník v e-mailu informován. Pro více slevových kódů (i ve vyšší hodnotě) odebírejte naše obchodní sdělení, která posíláme skrz newsletter nebo SMS zprávu. Také jsou slevové kódy často zveřejňovány na našich sociálních sítích. Pěkný den. Andrea a celý tým.Minule zklamání potom co ste mi poslali plesnive granule. tentokrát v pohode. za chvíli přecházíme na jinou velikost tak se asi poohlédnu i jinde.
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Za situaci s plesnivými granulemi se omlouváme. Pokud jste je reklamovala, tak je reklamace dozajista zpracována a byla Vám zaslána náhrada nebo jiná kompenzace.Ještě jednou se omlouvám a pokud byste s přechodem na jiné chtěla poradit, neváhejte a obraťte se na náš Zákaznický servis. Kolegyně na lince a e-mailu rády poradí. Pěkný den. Andrea
Spokojen
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Věříme, že příště nás ohodnotíte 5*. :-) Jako drobný dárek pro Vaši další objednávku přijměte slevový kód "VASCHOVATEL-CZ" (bez uvozovek), který můžete uplatňovat opakovaně pro objednávky nad 1 000 Kč. :-) Pěkný den. Andrea a celý týmJediné co mě mrzí je čas dodání. Kdekoliv jinde objednám, do 2 dnů mám věci doma.
Reakce e-shopu
Dobrý den, dle OP expedujeme do 2 následujících pracovních dní od objednání. Objednala jste ve středu 3. 4. 2024. Expedováno bylo v pátek (2. následující pracovní den) a doručeno jste měla v pondělí. Expedice tudíž proběhla v souladu s Obchodními podmínkami (bod 5.1.). Děkujeme za pochopení. Jako drobnou omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATEL-CZ na Váš další nákup. Pěkný den. Andrea a celý týmDoprava trvala dlouho.
Reakce e-shopu
Dobrý den, dle OP expedujeme do 2 následujících pracovních dní od objednání. Objednala jste v úterý 2. 4. 2024 v odpoledních hodinách (13:25). Doručeno jste měla v pátek, takže expedice byla provedena v souladu s Obchodními podmínkami. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. AndreaSpokojen:))
Granule jsou velmi drahé. Cena za Ppl vysoká.
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za 3-hvězdičkovou recenzi a tedy Vaší relativní spokojenost. :-) O poplatku za dopravu je zákazník před odesláním objednávky informován, takže předpokládáme, že pokud nákup vč. dopravy vyjde u konkurence levněji (a současně není zákazník spokojen s dalšími výhodami, které nákup na Vaschovatel.cz přináší), tak nakoupí jinde. Ceny krmiv v posledních měsících plošně vzrostly, ale to nejen u nás.Doporučuji odebírat naše newslettery a sledovat naše sociální sítě. Často v těchto kanálech uvádíme aktuálně platné slevové kódy, díky kterým zákazník může hodně ušetřit (např. kód VASCHOVATEL-CZ pro objednávky nad 1 000 Kč). Pěkný den. Andrea
Máte dobre ceny
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Věříme, že příště nás ohodnotíte 5*. :-)Jako drobný dárek pro Vaši další objednávku přijměte slevový kód "VASCHOVATEL-CZ" (bez uvozovek), který můžete uplatňovat opakovaně pro objednávky nad 1 000 Kč. :-) Pěkný den. Andrea a celý tým
Bylo by dobré u zásilek větších rozměrů čí váhy, zvážit rozdělení na více balíků. Má zásilka o váze 41 kg byla zabalena jako jeden balík a nejen, že pošta by zásilku o takové váze ani neměla přijímat (jak zmínil pošťák), tak by byl komplikovanější i jakýkoliv její přesun (například uložení na poště a následné vyzvednutí, by bylo docela náročné).
Reakce e-shopu
Dobrý den, dle Smluvních podmínek s přepravci balíme zboží do krabice do max hmotnosti 50 kg (pokud Vám pošťák, řekl, že by takové zásilky ČP neměla ani přebírat, tak není informován o tom, že max. hmotnost zásilky se liší pro běžné zákazníky ČP a Smluvní zákazníky. Právě pro ty je max. hmotnost zásilky až 50 kg. Každopádně kurýr/ka by měl/a mít k dispozici rudl a zásilku dopravit k 1. uzamykatelným dveřím, kde si objednávku poté můžete v klidu rozbalit a odnosit postupně tam, kam potřebujete. Došlo tedy k pochybení na straně kurýra. Doporučuji kontaktovat Zákaznický servis přepravce a informovat je o Vaší nemilé zkušenosti.Jako omluvu přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ. Pěkný den. Andrea
Krabice v které byli pytle s granulemi byla rozcupovaná.
Reakce e-shopu
Dobrý den, za tuto situaci se velmi omlouváme. :-( Pokud je to pro Vás důvod pro podání reklamace, tak neváhejte a kontaktujte náš Zákaznický servis (resp. vyplňte reklamační e-formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html - nejlépe doložte i fotodokumentaci z převzetí, pokud ji máte). Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. AndreaJediné co bych vytkla je, když objednávám z jiných obchodů nad 1500,- vždy dostanu nějaký dáreček pro pejsky. Ale jinak spokojena s rychlosti vyřízení objednávky.
Reakce e-shopu
Dobrý den. Děkujeme za podnět. Dárky k objednávce od určité hodnoty aktuálně nenabízíme. Každopádně máme spoustu akčních nabídek, u kterých pamlsky, konzervy nebo jiné dárky rozdáváme. Takové nabídky jsou uvedeny v sekcích KRMIVA S DÁRKY (např. sekce pro psy https://www.vaschovatel.cz/krmiva-s-darky/1271/).Jako poděkování za recenzi ode mě přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den. Andrea
Jen mě mrzí že když kupuji tak drahé Granule víceméně ob měsíc a je jedno jestli je to pytel nebo dva cena za poštovné a dobírku stále platím a beru jen od Vás to je vše
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi a relativní spokojenost. :-) O poplatku za dopravu a doběrečné jste před odesláním objednávky informován. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 99 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny). Poplatek za doběrečné (platba kurýrovi) platit nemusíte, pokud zvolíte možnost platby on-line kartou nebo bankovním převodem. Tyto platební způsoby jsou ZDARMA.Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Pěkný den. Andrea
Spokojeni, jen dražší doprava..
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za recenzi a spokojenost. :-) O poplatku za dopravu jste před odesláním objednávky informována. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 88 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny). Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Pěkný den. AndreaZboží tradičně OK, jen PPL doručilo zásilku na úplně jiné výdejní místo!!!
Reakce e-shopu
Dobrý den, bohužel doručení je v režii PPL. Pokud nebyla zásilka doručena na výdejnu v ulici Brněnská, kontaktujte o této situaci přímo Zákaznické centrum PPL (nezapomeňte uvést č. zásilky), kde by Vám měli sdělit, proč Vaše obj. nebyla doručena tam, kam jste požadoval. Předpokládám, že to bude z kapacitních důvodů výdejny.Jako drobnou omluvu od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
Super rychlost dodání. Nicméně po otevření krabice byly 3 konzervy z 8 kusů promačkané a 1 úplně rozmačklá. Krabice nepoškozená.
Reakce e-shopu
Dobrý den, bohužel se toto stává. Balík je při přepravě x-krát překládán z místa na místo. Je potřeba si uvědomit, že zásilka s Vaší objednávkou váží téměř 20 kg. Ať se kolegové z expedice snaží balit, jak nejlépe dovedou, tak se někdy stane, že i tak se drobnější zboží celkovou hmotností zásilky "rozmáčkne". Pro příště doporučuji vytvořit pro těžké zboží objednávku zvlášť a pro drobné zboží také tak. Sice budete platit 2x poplatek za přepravu, ale budete mít jistotu, že se drobné zboží neponičí.Jako drobnou kompenzaci od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
Ano, spokojenost
Objednala jsem si 2 dvanáctikilové pytle granulí a k tomu 2 balíčky pamlsků pro psy. Bohužel balíčky pamlsků dorazily rozmačkané, pamlsky rozdrcené, a to díky špatnému zabalení dohromady s těmi velkými těžkými pytli. Jinak v pořádku, výborná komunikace, rychlé doručení.
Reakce e-shopu
Dobrý den, bohužel se toto stává. Je potřeba si před objednáním uvědomit, že balík bude vážit zhruba 25 kg a že během cesty z expedičního skladu k zákazníkovi bude několikrát přemisťován z místa na místo. Ať se kolegové z expedice snaží balit, jak nejlépe dovedou, tak se někdy stane, že i tak se drobnější zboží celkovou hmotností "rozdrtí".Pro příště doporučuji vytvořit pro těžké zboží objednávku zvlášť a pro drobné zboží také tak. Sice budete platit 2x poplatek za přepravu, ale budete mít jistotu, že se drobné zboží neponičí.
Jako drobnou kompenzaci od nás přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ na Váš další nákup u nás. Pěkný den přeje za celý tým Andrea.
Zboží dorazilio v pořádku a Pejsek už si pochutnava
Velmi
Obchod proběhl bez problémů,ale mám otázku.Proč zasíláte slevový kupon,který po vložení do objednávky je neplatný?
Reakce e-shopu
Dobrý den, děkujeme za zpětnou reakci na nákup na našem e-shopu. Prosím, o upřesnění na info@vaschovatel.cz, o jakým slevovým kódu mluvíte. Potřebujeme znát jeho konkrétní znění, abychom Vám mohli říct, proč byl (je) tento kód neplatný. Kódy mají různé podmínky pro využití, a to ať už od/do nebo min. výši nákupu nebo nutnost zakoupit konkrétní produkt.Děkuji za spolupráci. Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód VASCHOVATELCZ, který lze uplatňovat opakovaně pro objednávky v min. hodnotě 1 000 Kč. Pěkný den za celý tým přeje Andrea.
Bohužel doprava účtována.nedoručení na adresu ale na výdejní místo
Reakce e-shopu
Dobrý den, doprava je u nás účtována se stejným poplatkem, ať zvolíte doručení na adresu, tak na výdejnu. Proč ovšem Vaši zásilku PPL doručilo do Parcelshopu a NE na Vámi požadovanou adresu netuším. Prosím, kontaktujte o této skutečnosti Zákaznický servis PPL (uveďte č. zásilky), aby prověřili práci daného kurýra, zda z jeho strany byla snaha o doručení na adresu nebo nikoliv (v záznamech informace o nedostupnosti příjemce na adrese není uvedena).Jako drobnou kompenzaci přijměte slevový kód na 100 Kč na Váš další nákup u nás. Kód LOVE100 platí do konce února 2024. Pěkný den. Andrea