Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Calibra EN NEW - propagace
Fitmin - akce 04/24 - konzerva ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
67 082 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
57 353x 7 603x 1 180x 492x 454x

Jak nás vidí naši zákazníci?

DK
14.02.2024 13:25 Dušan K.

S nákupem u vás jsem spokojen, vše v pořádku a rychlé, ale velmi nespokojen jsem s dopravní službou PPL. Místo doručení na adresu, na které jsem čekal celé dopoledne, mi přišla SMS odpoledne, že to mám uložené na výdejním místě. Ani se nesnažili doručit to na adresu!!! Nejhorší doprava je PPL!!!

Reakce e-shopu

Dobrý den. Děkujeme za zhodnocení nákupu a jeho doručení. Prosím, Vaší zkušenost s PPL směřujte rovnou na zákaznický servis PPL (určitě uveďte sledovací č. zásilky), aby si u nich interně sjednali nápravu.

Jako drobnou omluvu přijměte sledový kód na Váš další nákup u nás - VASCHOVATELCZ zadejte do pole "Uplatnit slevový kód". Pěkný den. Andrea
JM
10.02.2024 11:45 Jan M.

Jsem spokojen s kladným vyřízením mé objednávky. I profesionality zaměstnanců, ovšem překvapilo mne, že nemáte Essentiale Breeder living 12 kg, když ho na svých stránkách uvádíte. Měl jsem o tyto granule zájem a bylo mi řečeno, že nejsou. Sp Jan Maruna

Reakce e-shopu

Dobrý den, receptura Breeder Living má aktuálně pro CZ trh výpadek. Na e-shopu ho máme ve stavu "není skladem", tzn. poskytnutá informace, že aktuálně krmivo není k dispozici, je jasně na e-shopu řečena. Pokud o krmivo máte zájem, tak doporučuji nastavit si hlídání (po naskladnění min. 1 balení Vám přijde info e-mail, že si krmivo můžete objednat). Pěkný den. Andrea
09.02.2024 17:27 Otka Ř.

Platím Vám poštovné nad 1600Kč.Nemělo by být zdrama?Příště se poohlídnu jinam.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi.

O poplatku za dopravu jste před odesláním objednávky jasně informována. Poplatek pro obj. nad 1 499 Kč je symbolických 88 Kč (věřte, že ani tento poplatek nepokryje veškeré náklady, které jsou s odesláním zásilky zákazníkovi spojeny).

Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ.

Pěkný den. Andrea
MR
09.02.2024 10:56 Maroš R.

rychlost dodania je super, len tie ceny dopravy su prilis velke. Aspon dorucenie na vydajne miesto mohlo byt trochu lacnejsie

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Co se týče poplatku za přepravu zásilky na adresu (potažmo výdejnu), tak aktuálně není v plánu nikterak výši poplatku zvýhodnit. Poplatek za přepravu zásilky k zákazníkovi je účtován s ohledem na to, že nemáme přemrštěné ceny u produktů. Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu (téměř) zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-)

Každopádně si hodnotu objednávky můžete snížit řádným uplatněním slevového kódu VASCHOVATEL-CZ. Pěkný den. Andrea
SD
03.02.2024 19:54 Stanislava D.

Rychlé a bezproblémové dodání. Děkuji.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Věříme, že příště nás ohodnotíte 5*. :-) Jako drobný dárek pro Vaši další objednávku přijměte slevový kód "VASCHOVATEL-CZ" (bez uvozovek), který můžete uplatňovat opakovaně pro objednávky nad 1 000 Kč.

Pěkný den. Andrea a celý tým
KF
03.02.2024 14:40 Kveta F.

Uvítali bychom možnost volby dopravy - např. zásilkovnu, kde většinou bývá nižší cena. U Vás bylo vše za 149 Kč!

Reakce e-shopu

Dobrý den, aktuálně máme Smlouvu na přepravu s PPL a s Českou Poštou (+ jejich výdejny) a v nejbližší době žádného jiného přepravce do nabídky zařazovat nehodláme (pokud by nám ovšem balíky svážel a rozvážel ZDARMA, tak ho bereme všema deseti). :-) Každopádně děkujeme za podnět a budeme rádi, když si nás i nadále budete vybírat ke svým nákupům. Pro objednávky nad 1 499 Kč je poplatek za přepravu snížen na symbolických 88 Kč. Pěkný den. Andrea
JK
03.02.2024 11:12 Jindřich K.

Vše v pořádku.

MF
01.02.2024 10:58 Martina F.

Vše ok

JJ
31.01.2024 11:08 Jana J.

Velmi

JP
26.01.2024 12:10 Jaroslava P.

S nákupem samotným jsem byla spokojená, avšak s ochotou PPL za 5.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud jste se službami PPL nespokojená, tak neváhejte a svou zkušenost sdělte na zákaznický servis PPL Věřím, že sjednají nápravu, aby příští dodání bylo bez komplikací. Pěkný den. Andrea
EV
25.01.2024 10:52 Eva v.

Zboží bylo v pořádku, ale do poznámky pro dodání jsem psala poznamku aby se odeslalo a přišlo buď ve čtvrtek nebo v pátek ty dny bývám doma.. což se nestalo a v pondělí mi volalo ppl že veze zboží takže jsem musela volat sousedům jestli by nebyli tak laskaví a nevzali to k sobě protože na těch mrazech to nechat tolik dnů to by určitě už nebylo k jídlu, byla jsem naštvaná a už u vás nenakoupim

Reakce e-shopu

Dobrý den, těmto poznámkám nelze vždy vyhovět

Kdybychom Vám zboží zaslali ve středu, tak by mohl zafungovat "zákon schválnosti", při kterém by zrovna kurýři byli extrémně zaneprázdněni. Tudíž by Vám zásilku nedokázali přivést ani ve čt, ani v pá. Tyto požadavky je nejlepší řešit přímo s přepravcem ihned po obdržení č. zásilky. Popř. je perfektní řešení využít uskladnění v Parcel Shopu nebo v Balíkovně (máte tak k dispozici několik dní na vyzvednutí). Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
MV
21.01.2024 16:06 Miluše V.

velmi spokojena

MR
20.01.2024 20:12 Marcela R.

Byla jsem s dodáním moc spokojena, jen ta cena mě zarazila

Reakce e-shopu

Dobrý den, o ceně objednávky jste informována před jejím odesláním. Pokud by Vás cena i příště zarazila, neváhejte a napište na online podporu. Pokusíme se Vám nabídnout levnější alternativu nebo třeba slevový kód pro nákup. :-) Pěkný den. Andrea
MJ
19.01.2024 11:56 Martina J.

S E-schopem jsem velmi spokojená,bohužel objednaný obleček nám nesedí,takže musíme vyměnitza jinou velikost

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zhodnocení nákupu. Věřím, že výměna dopadne dobře a obleček bude mazlíčkovi sedět tak, jak je žádoucí. Pěkný den. Andrea
KL
19.01.2024 11:35 Kamil L.

Jako vždy naprostá spokojenost. Kvalitně zabaleno a velmi rychlé dodání.

LT
17.01.2024 12:03 Lucie T.

Objednávka za 2 tisíce ale platila se posta ppl .

Reakce e-shopu

Dobrý den, poplatek za přepravu zásilky k zákazníkovi je účtován s ohledem na to, že nemáme přemrštěné ceny u produktů. Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-) Pěkný den. Andrea
MG
16.01.2024 19:34 Martina G.

Krmivo dorazilo v pořádku, dáreček by byl příjemní v případě , když objednavam pro psa nechápu dárek pro kočku. Jinak vše ok

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zhodnocení. :-) Co se týče dárečku... Tak se jedná o pochybení kolegů z expedice. Věřím, že se toto nedopatření příště nebude již opakovat. Pokud máte v okolí nějaký kočičí útulek, věřím, že budou rádi, když jim dáreček věnujete. Pěkný den. Andrea
SP
16.01.2024 12:24 Soňa P.

Objednáno ve středu ráno, došlo v pondělí

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.

Dle OP je vše v pořádku. Objednávky expedujeme do 2 následujících pracovních dní od objednání, takže byla-li objednávka ze středy, expedována v pátek, tak je vše OK (a navíc pochvala přepravci, že doručuje zásilky hned následující pracovní den od převzetí).

Pěkný den. Andrea
JB
11.01.2024 13:53 Jan B.

Jsem velmi spokojen,dekujeme za darek, rychlost super

Reakce e-shopu

Dobrý den, poplatek za přepravu zásilky k zákazníkovi je účtován s ohledem na to, že nemáme přemrštěné ceny u produktů. Systém "mít ceny nízké" a zároveň "mít dopravu zdarma" je cesta ke zkrachování, čemuž se chceme vyhnout... :-)

Dárečky zasíláme taktéž, a to buď přímo ke konkrétním recepturám, a nebo namátkově dle aktuálních zásob. Pěkný den. Andrea
SP
09.01.2024 16:45 Sarka P.

Až na delší dodání v pohodě

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze. Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru...

Objednávku jste provedla 26.12. (úterý, státní svátek), z čehož vyplývá, že objednávka mohla být expedováno nejdříve 27.12.2023. Jelikož jste ovšem objednala více zboží a NE všechno bylo na expedičním skladě (tzn. NE všechno objednávané zboží bylo označeno štítkem "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na leden 2024, kdy nám byly produkty svezeny z externího skladu.

Dle záznamu u PPL byla zásilka doručena dne 3.1.2024 (5. následující pracovní den od objednání). S informaci, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní, jste před odesláním objednávky souhlasil (bod 5.1 v OP), takže tato tříhvězdičková recenze (průměrná spokojenost) není z našeho pohledu moc adekvátní.

Pro příště doporučuji objednávat v předstihu a vyhnout se tak této nemilé situace, která se bohužel každoročně opakuje.

Mějte se hezky a samozřejmě se budeme těšit na další objednávky. Věřím, že budou doručeny za kratší dobu než tentokrát. Andrea
ET
06.01.2024 11:59 Eliška T.

Dobrý den, rychlost vyřízení objednávky a doručení bylo na výbornou. Ale z objednávky mám rozporuplné pocity, protože jsem k dietním granulím pro našeho psa dostala i malý balíček granulí pro koťata. Proč předpokládáte, že mám koťata? Nemám. Ani nikdo v mém okolí nemá. Teď mám doma další nepotřebnou věc, kterou můžu leda tak vyhodit, a je to škoda. Co s tím mám dělat? Vybízím Vás, klidně si pro to pošlete nějakého dopravce, a vrátím Vám to zpátky. Víte, na základě mé objednávky se dalo vyvodit, že mám psa, a v takovém případě by třeba malý balíček pamlsků pro psy byl milou pozorností. Nebo neposílejte k objednávkám nic navíc, i s tím bych byla naprosto spokojená. Obě tato řešení jsou mnohem lepší než to, co jste se rozhodli udělat vy. Prosím, zvažte to. Děkuji.

Reakce e-shopu

Dobrý den, jedná se o pochybení kolegů z expedice. Věřím, že se ovšem jedná o ojedinělou záležitost, kdy kolega nedopatřením zvolil špatně cílený dáreček.

Pokud máte v okolí nějaký kočičí útulek, věřím, že budou rádi, když jim dáreček věnujete.

Pěkný den. Andrea
04.01.2024 19:47 Michal Š.

Vyřízení rychlé, v pořádku dorazilo. Svou vlastní chybou jsem vybral velikost obleku, která je pejskovi velká, tudíž k nepoužití.

Reakce e-shopu

Dobrý den, obleček můžete do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit na vlastní náklady v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. E-formulář k vyřízení najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/odstoupeni-od-smlouvy.html (pokud bude něco nejasné, tak se ozvěte na info linku - po-pá 8-15:30). Pěkný den. Andrea
NP
04.01.2024 12:35 Najmanová P.

Jak jsem již informoval, zboží bylo dodáno na jiné odběrné místo.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tuto informaci, prosím, sdělte na zákaznické centrum zvoleného přepravce. Tam by Vám měli říci důvod, proč tento error z jejich strany nastal. Důvodů může být spousta (např. max obsazení kapacity původní výdejny, uzavření výdejny v den doručování atd.). Pěkný den. Andrea
MB
04.01.2024 11:38 Marek B.

Vše O.k.

EV
31.12.2023 18:54 Eva V.

U objednávky byl problém s dodání veterinární diety RC, z důvodu změny DPH.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za tuto skutečnost se omlouváme. Bohužel dodavatelé, jejichž krmiva nedržíme na expedičním skladě, ale objednáváme je na základě objednávky zákazníka, měli povětšinou ke konci roku uzavřené sklady z důvodu technického zajištění změny legislativy týkající se DPH.

Každopádně i tak by u objednávek na našem e-shopu neměl být problém a měla by být splněna podmínka z našich Obchodních podmínek (5.1), která říká, že v období říjen - prosinec je doba expedice objednávky prodloužena až na 10 pracovních dní.

Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
ZB
20.12.2023 14:21 Zuzana B.

Lehka objednavka rychle doruceni Spokojenost Btadova

LM
19.12.2023 12:36 Ladislava M.

Dodavka rychla, v poradku. Driv ale byvala u tak velke objednavky "pozornost"

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Co se týče Vaší drobné výtky, tak "pozornosti" posíláme i nadále. Stačí vybírat z krmiv ze sekce "Krmiva s dárkem" nebo doufat, že máme od partnerů k dispozici dárečky (např. vzorky krmiv), které vkládáme do objednávek namátkově. Pěkný den. Andrea
MD
17.12.2023 14:09 MARTIN D.

Balíkovna stojí za starou bačkoru, nedoručily můj balík na místo určení, tudíž jsem musel nést 14 kg pytel granulí pěšky přes půl města, čemuž jsem se chtěl volbou doručovacího místa vyhnout…. O tom že doručení trvalo 7 dní ani nemluvím… bída bída, bída…

Reakce e-shopu

Dobrý den, dle informace u sledování Vaší zásilky na postaonline.cz byla zásilka přijata do přepravi 7.12. uložena dne 13.12. na poště z důvodu PROVOZNÍ OMEZENÍ BALÍKOVNY. Proč tomu tak bylo po 6 dnech a NE dříve, to je dotaz na Českou poštu. S největší pravděpodobností byla Vámi vybraná pobočka Balíkovny zrovna uzavřena, přeplněna jinými balíčky (max vytíženy skladové prostory) nebo nepřijímá zásilky větších rozměrů. V období listopad-prosinec jsou výdejny (Balíkovny i parcel Shopy) zavaleny množstvím balíčků, takže VŽDY DOPORUČUJI zvolit doručení do vlastních rukou. Pokud Vám to nevyhovuje, tak se s kurýrem domluvíte na dalším postupu, jak zásilku, popř. kam, doručit.

Omlouváme se za komplikaci, ale věříme, že to nebude důvod nevyužívat náš e-shop. :-) Přeji pěkné svátky. Andrea
LK
15.12.2023 14:10 Ladislav K.

Byl jsem s dodávkou spokojen.

KK
14.12.2023 12:09 Květa K.

Omylem mi byly doručeny dva balíky, na kterých byla moje adresa. Při rozbalení jsem zjistila, že jeden z nich podle dodacího listu uvnitř, patřil někomu jinému. Všechno se nakonec vyřešilo. Jinak jsem spokojená, objednávat budu nadi. Hezké vánoční svátky.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení. Za malý error se omlouváme. Pokud budete objednávat ještě letos, tak nezapomeňte využít slevový kód BR100. Pěkný den. Andrea
 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše