Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Calibra EN NEW - propagace
Fitmin - akce 04/24 - konzerva ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
67 083 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
57 354x 7 603x 1 180x 492x 454x

Jak nás vidí naši zákazníci?

RD
25.01.2024 16:58 Roman D.

Bohužel, v balíku přišlo seno pro králíka už v roztrhlém obalu, takže část už byla rozsypána okolo. Ptačí tyčinky pro andulky byly zcela rozdrceny, takže zbyly pouze holé tyčky a šrot zrní. takže tyčinky jsem by nucen vyhodit. Toto je poprvé, jinak vždy přišlo všechno v pořádku.

Reakce e-shopu

Dobrý den, situace nás velmi mrzí. Každopádně běžným úsudkem je jasné, že pokud v jednom balíku (pozn.: jednu objednávku až do 50 kg můžeme dle Smluvních podmínek s přepravci balit do jedné krabice) je drobné zboží a i 12kg pytel granulí pro psa, tak se taková "nehoda" při přepravě, ve které je balík x-krát přemisťován z místa na místo, může stát. Pro příště doporučuji objednávat drobnější zboží zvlášť, aby nedošlo k jejich rozdrcení. Pokud máte fotodokumentaci, tak nám ji zašlete na info@vaschovatel.cz nebo přes reklamační formulář a věřím, že Vám kolegyně škodu vykompenzují přiměřeným slevovým kódem na další nákup. Pěkný den. Andrea a celý tým
SK
25.01.2024 12:23 Simona K.

Spokojená jsem nebyla. Objednávka sice dorazila brzy a ceny jsou dobré, ale 85% produktů nebylo skladem a to mi tedy velmi vadilo

Reakce e-shopu

Dobrý den, ve vaší objednávce evidujeme pouze granule Carnilove True Fresh, které Vám byly zaslány. Produkty, které momentálně nejsou skladem, tak se průběžně doskladňují dle zásob u dodavatele. Můžete si nastavit funkcí "hlídacího psa" (zadáte e-mail a po naskladnění min. 1 ks Vám dorazí info e-mail, že lze zboží zakoupit). Pěkný den. Andrea a celý tým
KV
25.01.2024 11:52 Karel V.

byl dorucen jeden balik vaha cca. 47Kg. Ridicka transportu nemohla sama s nim manipulovat.Doprava baliku do domu byla temer nemozna je mi 80 roku.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za reakci na Váš nákup u nás. Co se týče Vaší drobné výtky, tak zásilky expedujeme na základě Smluvních podmínek s přepravci (tzn. můžeme odesílat balík až do hmotnosti 50 kg). Pokud chcete zásilku rozdělit, tak je potřeba vytvořit 2 objednávky a uhradit 2x poplatek za přepravu. Každopádně kurýr/ka by měl/a mít k dispozici rudl a zásilku dopravit k 1. uzamykatelným dveřím, kde si objednávku poté můžete v klidu rozbalit a odnosit postupně tam, kam potřebujete. Došlo tedy k pochybení na straně kurýra. Doporučuji kontaktovat Zkaznický servis přepravce a informovat je o Vaší zkušenosti.

Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
ZN
16.01.2024 10:48 Zuzana N.

Balení objednávky extrémně plné naprosto zbytečných plastů. Navíc jsem ihned po rozbalení balíku musela řešit reklamaci - nechápu, jak při objednávce dvou stejných kočičích WC mohou přiložit ke každému jiný horní rám. Takže řeším reklamaci, uvidíme, jak dlouho to potrvá.

Reakce e-shopu

Dobrý den, zboží je nám zasíláno přímo od distributora Trixie pro CZ trh. Vaše reklamace je již v procesu řešení a neprodleně se Vám kolegové ozvou s řešením. Za situaci se omlouváme a věříme, že bude brzy vyřešeno k Vaší spokojenosti.

Co se týče obalového materiálu, tak zrovna u plastových produktů (jako jsou Vámi kupované toalety pro kočky), tak je dostatečné množství výplně zapotřebí. Jinak by se mohlo stát, že kromě špatné velikosti krytu, byste musela řešit i reklamaci z důvodu zničení zakoupeného výrobku (prasknutí nebo zlomení)..

Děkujeme za pochopení a kdyby se Vám do konce týdne nikdo ohledně reklamace neozval, tak neváhejte a napište na info@vaschovatel.cz. Pěkný den. Andrea
IP
10.01.2024 14:18 Ivana P.

Plenkové kalhotky dle přeměřené velikosti nesedí. jsou spíše na psa o 1-2 velikosti menší. Ale to není problém obchodu ale výrobce. Ale možná mám asymetrického psa.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí. Co se týče plenek, tak zákazníkům vždy doporučuji ty od Trixie. U těch nemáme hlášenou žádné problémy. Pěkný den. Andrea
VJ
06.01.2024 11:26 Věra J.

Pozdní dodání zboží, co jste měli označeno, že je skladem.

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání této recenze. Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru...

Objednávku jste provedla 27.12. (st) po 15h, z čehož vyplývá, že obj. mohla být expedována nejdříve 28.12.2023. Jelikož jste ovšem objednala zboží (Royal Canin), které celoročně máme skladem na externím skladě (nikoliv na expedičním - takové zboží je ozn. "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na leden 2024, kdy nám byly produkty svezeny z externího skladu.

Dle záznamu u ČP byla zásilka doručena dne 5.1.2024 (6. následující pracovní den od objednání). S informaci, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní, jste před odesláním objednávky souhlasila (bod 5.1 v OP), takže tato negativní recenze (jednohvězdičková) není z našeho pohledu moc adekvátní.

Pro příště doporučuji objednat v předstihu a NE koncem roku. Tato situace se totiž každoročně opakuje, takže by i za rok nejspíš nastala tato nemilá situace s dlouhou dobou doručení. Mějte se hezky a samozřejmě se budeme těšit na další objednávky, které budou doručeny za kratší dobu než tentokrát. Andrea
MN
05.01.2024 18:04 Monika N.

Moje zboží nebylo k dispozici, objednala jsem si 20+20 a jeden byl k dispozici a druhy ne poslali jiny, takže dohromady místo 40 kg žrádla mam pouze 35, jelikož druhy pytel byl po 15 kg a za stejnou cenu jako mnou vybrané. Vždy bylo vše v pořádku a teď to dopadlo dost špatně.

Reakce e-shopu

Dobrý den, při výměně zboží jste od pracovníků zákaznického centra určitě byla informována, že je výměna možná za jiné krmivo, a to vč. jeho hmotnosti.

Pokud nikoliv, tak napište na info@vaschovatel.cz a věřím, že se s kolegyněmi domluvíte na nějaké vhodné kompenzaci (např. vystavení slevového kódu pro Váš další nákup).

Za tuto situaci se omlouvám a přeji pěkný den. Andrea
05.01.2024 11:17 Andrea Č.

Dlouhá dodací lhůta

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze. Dovolte mi ovšem uvést vše na pravou míru... Objednávku jste provedla 26.12. (státní svátek) v 22:22, z čehož plyne, že nejdříve mohlo být expedováno 27.12.2023. Je potřeba taktéž brát ohled na to, že před Vámi byly k odbavení stovky objednávek od 22.12., tedy takové objednávky, které náš systém evidoval v průběhu víkendu a státních svátků.

Jelikož jste ovšem objednala některé zboží, které celoročně máme skladem na externím skladě (nikoliv na expedičním - tzn. NE všechno objednávané zboží bylo označeno jako "K EXPEDICI DNES"), tak byla expedice odložena až na rok 2024, kdy nám byly veškeré Vámi objednané produkty svezeny z externího skladu. Odesláno bylo neprodleně st 3.1.2024. To, že v Obchodních podmínkách je informace, že v období říjen-prosinec se doba doručení může protáhnout na 7 až 10 pracovních dní asi nemusím zmiňovat, protože jste si určitě OP před objednáním prostudovala... ;-)

Přeji pěkný den. Andrea
JB
04.01.2024 18:17 Jitka B.

V balíku jsem myslela ze jsou menší ty granule když jsem koupila 3kg balení tak byli menší ve velkém balení jsou větší a to pes nebude jist takže na nic .

Reakce e-shopu

Dobrý den, pokud jsou granule Fitmin MINI Maintenance v 15kg pytli větší než by měly být, tak neváhejte a pošlete nám fotodokumentaci na info@vaschovatel.cz (kolegyně by nechaly velikost granulí prověřit u výrobce). Doporučuji nafotit krmivo např. u krejčovského metru a také zaslat č. výrobní šarže. Děkujeme za spolupráci. Věřte, že my (e-shop) nemáme nic společného s tím, co je výrobcem zabaleno do pytle. Pěkný den. Andrea
LF
04.01.2024 12:53 Lubomír F.

Zboží dorazilo včas. Ale co nebylo v pořádku bylo to, že po otevření krabice v ní byly kompletně vysypané doručované psi piškoty, promíchané z protrženým obalem - pytlem s granulemi.

Reakce e-shopu

Dobrý den, pokud jste s doručením nespokojen, využijte reklamační formulář, ve kterém nám zašlete snímky dodávky zboží. Kolegové se Vám ozvou s možnou kompenzací. Pěkný den. Andrea
SV
23.12.2023 11:05 Simona V.

Objednala jsem 4 zásobníky na pytliky, z toho 2 červené, ale aniž byste mě informovali svévolně jste mi místo červených poslali jiné barvy. Chtěla jsem červenou barvu!

Reakce e-shopu

Dobrý den, objednala jste celkem 4 zásobníky Trixie (2 modely) a u produktů je uvedeno "Barva: mix barev - nelze vybrat předem a není důvodem pro uznání reklamace". Tuto informaci musí zákazníci před objednáním respektovat, protože není v našich (resp. dodavatelových) silách rozlišovat barevné provedení, pokud jej výrobce nemá rozlišeno přes EAN. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
LP
23.12.2023 00:06 Lukáš P.

S e-shopem spokojen, doprava Ppl katastrofální (odmítnuto doručit na adresu)

Reakce e-shopu

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Prosím, obraťte se na zákaznický servis PPL s dotazem, proč Vám bylo odmítnuto doručit zásilku na zvolenou adresu. Doručení je v kompetenci přepravce a ten by k tomu měl mít důvod, proč nebylo doručeno. Děkuji za spolupráci a moc se za situaci omlouvám. Pěkný den. Andrea
JB
13.12.2023 16:21 Jana B.

Přišel mi otevřeny pytel granuli přelepený izolepou,bylo by fajn napsat, že je pytel poškozen a zohlednit na ceně...

Reakce e-shopu

Dobrý den, za toto pochybení se omlouváme. Jako drobnou kompenzaci využijte při svém dalším nákupu slevový kód BR100 (platí do konce roku 2023). Pěkný den. Andrea
SL
13.12.2023 14:49 Simon L.

Všechno proběhlo v pořádku a velmi rychle. Jenom mi přijde zbytečné posílat pytel granulí v obrovské kartonové krabici. Ostatní společnosti ho maximálně omotají fólií. Zbytečné náklady, složité vyhazování a nemluvím o životním prostředí.

Reakce e-shopu

Dobrý den, s ohledem na naše Smluvní podmínky s přepravci jsme nuceni posílat zboží v krabici, abychom předešli poškození zásilky (protržení atd.). Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
VT
08.12.2023 11:03 Věra T.

Objednávku jsem obdržela až za měsíc. Ani tu slevu, která mi byla přislíbena, nebyla.

Reakce e-shopu

Dobrý den, za delší prodlevu v dodání se omlouváme. Bohužel v období od konce listopadu, kdy jsou celosvětově e-shopy zahlceny objednávkami z akce Black Friday, až do Vánoc je to každoroční problém, se kterým se potýkáme (nejen my). Pokud jste od kolegů měla přislíbenou slevu, tak Vám určitě kód na další nákup poslali na e-mail. Pokud se tak nestalo, neváhejte a ozvěte se. :-) Rádi Vám kód dopošleme. Pěkný den. Andrea
EH
08.12.2023 10:44 Eva H.

Vrácení zboží - nutno vytisknutí odstoupení kupní smlouvy, vrácení na vlastní náklady a drahé poštovné. Příště již neobjednám.

Reakce e-shopu

Dobrý den, poštovné je adekvátní tomu, abychom nedělali rozdíly v tom, kdo co objedná. Tzn. výše poplatku za dopravu se odvíjí od výše objednávky (pro objednávky do 1 499 Kč je poplatek stanoven na 139 Kč a pro obj. ve vyšší hodnotě je poplatek snížen na 77 Kč). Co se týče Odstoupení od kupní smlouvy, tak o vrácení zboží na vlastní náklady je zákazník informován v Obchodních podmínkách, se kterými před odesláním objednávky souhlasí. Děkujeme za pochopení a kdybyste nám dala ještě příště šanci, tak do konce roku platí slevový kód AKCE100. Pěkný den. Andrea
LP
05.12.2023 14:17 Lenka P.

Opakované objednani, tentokrat nespokojena s dodáním hraček pro pejsky. Jedna spinava, lítaci talíř jiný, než byl objednán. Jídlo, mlsky a ostatní v poradku.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Moc nás tato situace mrzí. Pokud jste obdržela jiné nebo špinavé (vadné) zboží, tak Vás poprosím (jestli jste tak již neučinila), abyste vyplnila reklamační formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (doplňte o fotodokumentaci zásilky z převzetí). Kolegové se Vám neprodleně ozvou s možností kompenzace. S velkou omluvou za tuto situaci zdraví Andrea.
JS
30.11.2023 17:39 Jana S.

Přišlo mi bohužel rozbité balení krmiva pro andulky. Zrní bylo tedy rozsypane v celém balíku (velké baleni, jelikož jsem objednávala i 12kg pytel granuli). Je velmi pravděpodobné, ze bylo krmeni pro andulky rozbité již v době odesíláni..

Reakce e-shopu

Dobrý den. Moc nás tato situace mrzí. Proto Vás prosím (Jestli jste tak již neučinila), abyste vyplnila reklamační formulář dostupný ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (doplňte o fotodokumentaci zásilky z převzetí). Kolegové se Vám neprodleně ozvou s možností kompenzace. S velkou omluvou za tuto situaci zdraví Andrea.
29.11.2023 11:38 Martin Š.

Proč mi posíláte kočičí granule když jsem pejskař ?

Reakce e-shopu

Dobrý den, pokud jste obdržel jako DÁREK ZDARMA granule pro kočky, tak to se za kolegy z expedice omlouvám. Každopádně pro příště bych byla ráda, kdybyste ohodnotil celý proces nákupu, doručení, informování o zásilce atd. :-) A NE jen dárek k nákupu, který je plně v naší kompetenci, takže dotaz "Proč..." je zcela bezpředmětný. Děkuji. Pěkný den. Andrea
AP
23.11.2023 10:57 Anton P.

Vyřízení objednávky ok, doprava balíkovnou 8 dnů katastrofa.

Reakce e-shopu

Dobrý den, tento problém s Balíkovnami a Parcel Shopy řešíme v poslední době opakovaně. Je potřeba si uvědomit, že výdejny mají omezenou kapacitu ve svých skladových prostorech. Jedná se např. o trafiky nebo malé prodejny. Navíc od poloviny listopadu je každoročně na přepravce nápor spojený s Black Friday akcemi a shonem před Vánoci.

Doporučujeme tedy volit doručení "do ruky". Pokud nemáte možnost převzít zásilku osobně, tak se poté s kurýrem domluvíte o dalším doručení, popř. uložení. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
FM
22.11.2023 18:23 František M.

Vaše stránky jsou v pořádku, ale kazí celkový dojem balikovna, protože si pokaždé zvolím nějakou pobočku v blízkosti bydliště a stejně mi balík skončí na přeplněné poště. Neuvažujete o změně nebo rozšíření o zásilkovnu?

Reakce e-shopu

Dobrý den. Bohužel spousta Balíkoven (resp. platí to pro všechny možné výdejny - je v podstatě úplně jedno zda mluvíme o Balíkovně, Parcel Shopu nebo Zásilkovně) má omezenou kapacitu ve skladových prostorech. Jedná se např. o trafiky nebo malé prodejny. S tím bohužel nic nenaděláme a kurýři tedy automaticky mění místo doručení, o čemž byste ovšem jako adresát měl být informován. S tímto faktem musíte počítat. Navíc od poloviny listopadu je každoročně na přepravce nápor spojený s Black Friday akcemi a shonem před Vánoci. Doporučujeme tedy volit doručení "do ruky". Pokud nemáte možnost převzít osobně, tak se následně s kurýrem domluvíte o dalším uložení. Děkujeme za pochopení. Pěkný den. Andrea
VB
17.11.2023 13:19 Vladimír B.

Pytel s granulemi byl roztržený.Karton byl nepoškozený tzn. že při dopravě se neroztrhl.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Prosím, vyplňte reklamační formulář (https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html) doplněný o fotodokumentaci zásilky při převzetí. Kolegové se Vám neprodleně ozvou s možností kompenzace. S velkou omluvou za tuto situaci zdraví Andrea.
PH
16.11.2023 14:24 Pavel H.

Dobrý den, zboží dorazilo v porušeném obalu, kapsičky byly rozházené po krabici a jedna prasklá a vysypaná ve zbytku objednávky, jinak ostatní v pořádku

Reakce e-shopu

Dobrý den. Tato situace nás velmi mrzí. Dozajista máte nárok na kompenzaci. Stačí po převzetí (a zjištění vady na balení), vyplnit reklamační formulář a dodat fotodokumentaci. Formulář najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (kolegyně Vás bude informovat). Pěkný den. Andrea
MM
15.11.2023 13:17 Martina M.

v zasilce mi chybela jedna polozka.

Reakce e-shopu

Dobrý den. Tato situace nás velmi mrzí. Dozajista máte nárok na kompenzaci. Stačí po převzetí (a zjištění nedostatku), vyplnit reklamační formulář a dodat fotodokumentaci. Formulář najdete ZDE: https://www.vaschovatel.cz/reklamacni-formular.html (kolegyně Vás poté bude informovat, jaké budou další kroky reklamace). Pěkný den. Andrea
08.11.2023 11:16 Kristýna Š.

Mikina sice pěkná, ale rozměry- co píšete na stránkach bohužel neodpovídají. Hrudník je užší než by měl být. Ale doufam ze se vytáhne trochu

Reakce e-shopu

Dobrý den, bohužel mnohdy bližší informace neposkytuje ani výrobce, takže neověřené informace skutečně nemůžeme uvádět. Každopádně u mikiny Amsterdam je uvedena velikostní tabulka kombinující údaje "délka zad" a "obvod hrudníku" stejně tak, jako je uvedena u výrobce: https://www.trixie.de/en/productworld/dog/on-tour/dog-clothing/sweatshirt-citystyle-amsterdam-1001088758-1001230828

Pokud si příště s velikostí nebudete vědět rady, tak napište na on-line chat a společně se na ně podíváme. :-) Pěkný den. Andrea
SO
04.11.2023 14:36 Sabina O.

Nevím zda vám nefunguje adresa doručení při objednávce, ale zvolila jsem zásilkovnu Chovatelské potřeby a pán z PPL mi to chtěl doručit domů, kde nikdo nebyl. Naštěstí se mi ho podařilo přesměrovat.

Reakce e-shopu

Dobrý den, Zásilkovnu v nabídce dopravy nemáme. Mohlo se jednat o sdílenou pobočku Zásilkovny a Balíkovny nebo Zásilkovny a PPL Parcel Shopu. Pokud se stane např. to, že je kapacita výdejny plně obsazena, tak se snaží kurýr doručit pro spokojenost zákazníka přímo na adresu, aby nedošlo k prodlevě a čekání než se výdejna uvolní. Děkuji za pochopení. Pěkný den. Andrea
JP
02.11.2023 11:38 Jarka P.

Přepravce dodal balík na jinou adresu

Reakce e-shopu

Dobrý den. V rámci jedné objednávky balíme zásilky dle Smluvních podmínek s přepravci, a to tak, že jedna krabice může vážit až 50 kg (pokud Vám pošťák řekl, že by ČP takové zásilky neměla ani přijímat, tak není informován o individuálních smluvních podmínkách pro zákazníky pošty s denními závozy - stačí si do vyhledávače zadat "ceska posta vaha balik" a hned první odkaz uvádí, že maximální hmotnost je 31,5 kg a pro smluvní zákazníky 50 kg). Pokud chcete zboží ve více samostatných krabicích, tak si příště vytvořte více objednávek (samozřejmě bude potřeba i vícekrát uhradit poplatek za dopravu. Navíc upozorňuji, že by kurýr/ka měl/a mít k dispozici při doručování rudl a zásilku dopravit k 1. uzamykatelným dveřím, kde si objednávku poté můžete v klidu rozbalit a odnosit postupně tam, kam potřebujete. Došlo tedy nejspíše k pochybení na straně kurýra.

Děkujeme za pochopení a jako drobnou omluvu zasílám slevový kód na Váš další nákup u nás. Kód VASCHOVATEL-CZ zadejte do pole "Uplatnit slevový kód". Pěkný den. Andrea a celý tým
MD
01.11.2023 14:52 Martin D.

Dobrý den, včera mi byla doručena objednávka 2x15kg krmiva a 5x psí piškoty. Ty byly, bohužel zcela rozdrceny (všech 5 sáčků), byly na spodní straně krabice, nejspíše špatně baleno nebo označeno. Tak Vám dávám zpětnou vazbu. Není to má první objednávka, jsem stabilní zákazník, ostatní objednávky byly zcela v pořádku. Děkuji Vám. S pozdravem Martin Dlabaja

Reakce e-shopu

Dobrý den, Martine. Moc se za tuto situaci omlouváme. Kolegové z expedice rozhodně drobné zboží pod těžké granule při balení nedávají. Bohužel nedokážeme zaručit, jak se k zásilce chovají při přepravě. Balík přejde x-krát z místa na místo než se dostane k Vám (sklad - předání kurýrovi - svozové depo - expediční depo - předání zákazníkovi) a skutečně neovlivníme, zda se v tomto procesu balík vždy dostane do "správné polohy". Ještě jednou se omlouváme. Doporučujeme po této zkušenosti příště objednat těžší a "křehké" zvlášť. Pěkný den. Andrea
JD
01.11.2023 10:58 Jiří D.

Už více jak rok u vás objednávám granule, a už po několikáté se mi stalo, že mi nešlo zadat slevový kód, který jsem od vás obdržel. Zatím jsem tímto způsobem - 200kč na u Vas účinných objednávkách

Reakce e-shopu

Dobrý den. Refundace slevového kódu (resp. kódů) bohužel není možná. Kód HLAD100 i MEGAHLAD100 jste v minulosti již využil. Tyto kódy lze použít pouze jednou, o čemž jste v e-mailu informován. V e-mailech., ve kterých tyto kódy nabízíme, máte dokonce i info, že v případě, že jej už nemůžete použít, že si můžete napsat na on-line podporu o jiný (aktuálně platný) kód. Jak se říká... "Líná huba - holé neštěstí." Tudíž Vaši recenzi bereme za zcela bezpředmětnou. Zároveň doporučuji, abyste odebíral naše newslettery, a sledoval naši FB stránku. V těchto kanálech jsou informace o aktuálně platných kódech k dispozici velmi často. Pěkný den. Andrea
VV
26.10.2023 14:48 Vera V.

Při objednávce za 5 000 a jako stálý zákazník bych čekala aspoň nějaký malý dárek.

Reakce e-shopu

Dobrý den, naše marketingové oddělení každý měsíc spouští akce s různými značkami. Pravidelně bývají dárky ke krmivům Hill´s. Dárek k objednávce jako takové bohužel v plánu aktuálně nemáme. Každopádně odebírejte naše komunikační kanály (newsletter, FB atd.), abyste byla o akcích na e-shopu informována mezi prvními. :-) Pěkný den. Andrea
 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše