Hodnocení e-shopu
Jak nás vidí naši zákazníci?
Dobrý den, nyní mi bohužel přišla sépiová kost úplně rozlámaná. Chápu, že je těžké to zabalit pokud si k tomu objednám 12kg balení granulí. Jinak jsme s vámi moc spokojeni a naše zvířátka též. Těšíme se na další objednání.
Objednávka byla v pořádku, až na zakoupenou psí misku, která měla lehké promáčknutí na několika místech. Nevím co je příčinou, ale miska byla vložena do jednoho balíku spolu s granulemi, balík dohromady vážil kolem 37kg. Jinak vše v pořádku, děkuji.
Dobrý den, s vyřízením objednávky jako celku jsme byli spokojení, pouze mám námět na drobné vylepšení v rámci dodání zboží PPL. Očekávali jsme, že o dodání zásilky budeme informováni SMS zprávou od dopravce, což se nestalo. Naštěstí jsem stav zásilky průběžně kontroloval přes webovou aplikaci. Ptal jsem se na to dopravce, který tvrdil, že službu zaslání SMS musí zasílající připlatit. Myslím si, že u zásilky v hodnotě okolo 2 000,- Kč by tato služba navíc byla férová.
Lepší informovanost o nedostupnosti zboží.. Bylo mi napsáno, že 2 druhy pamlsku, co jsem objednala nejsou skladem, hned jsme se domluvili na výměně za jiné a že to upraví, takže to bylo v pořádku. Ale pak 6 dní bez jakékoliv odezvy, tak jsem tedy psala, kde se zásilka zasekla, že nebylo posláno. Bylo mi napsáno znovu, ze ty samé pamslky nejsou skladem, když už jsem napsala, že vím, že bych měla mít objednávku upravenou, tak byl balíček zaslán. Ovšem přišel nekompletní a bez jakéhokoliv informace. Tak jsem psala znovu a prý to není skladem kvůli covidu, ok beru, ale kdyby mě informovali jako předtím, vybrala bych si místo toho něco jiného. První objednávání bezchybné a bezproblémové, druhé s pochybením. Ale může se stát.